Na urządzenie składa się:
- zestaw dwóch kompletów rolek hamulcowych,
- obudowa – mechanicznie w pełni ocynkowana i po zabudowie płaska, równa z podłożem,
- kompletne okablowanie,
- DMS – system pomiarowy tensometryczny,
- rolki pokryte kruszywem kwarcowym o bardzo niskiej ścieralności i bardzo dobrej przyczepności, nie niszczące ogumienia jak w przypadku stosowania metalowego (bolcowego) pokrycia rolek,
- szafa sterująco-zasilająca,
- blaszane pokrywy silników oraz zabezpieczenie przed wpływem wilgoci i wody,
- centralna jednostka sterująca zabudowana (PC, Windows), drukarka kolorowa, monitor LCD 22 cale,
- sterowanie automatyczne (pilot wirtualny).
Dane techniczne:
- dopuszczalny nacisk na oś: 30 kN,
- średnica zewnętrzna rolek napędowych: 200 mm,
- długość rolek napędowych: 700 mm,
- prędkość obwodowa rolek napędowych do kontroli pojazdów: 5,2 km/h,
- zakres pomiarowy: 0-6 kN.
Condesa
Nagrzewnice Master
Master BLP 17 M DC to bezprzewodowa nagrzewnica gazowa propan/butan, zasilana baterią. Jej zalety to niewielkie wymiary, szybka instalacja i możliwość pracy bez konieczności dostępu do prądu, dzięki którym może być stosowana praktycznie w każdych warunkach. BLP 17 M DC to model o mocy 10-16 kW, zasilany baterią litową 14,4 V, która zapewnia osiem godzin ciągłej pracy. W przypadku wyczerpania baterii Master BAT 3 można ponownie naładować za pomocą ładowarki Master CHA, co trwa zaledwie godzinę. Nagrzewnicę można także podłączyć do sieci elektrycznej.
Kolejny model, Master B 2 PTC, to nadmuchowa nagrzewnica elektryczna z panelem ceramicznym o mocy 2 kW. Zastosowana grzałka PTC bardzo szybko osiąga temperaturę, oddając pełną moc od razu po włączeniu. Elementy grzejne PTC charakteryzują się samoregulacją mocy, a także niewielkimi wymiarami i wagą, wpływając tym samym na wymiary i wagę całej nagrzewnicy.
Nagrzewnice elektryczne serii Master RS to seria przenośnych, okrągłych nagrzewnic elektrycznych nowej generacji. Modele RS 30 i RS 40 umożliwiają podłączenie przewodów do rozprowadzania ciepłego powietrza o mocy 30 kW i 40 kW. Ich obudowa wykonana jest z grubej blachy, a elementy grzewcze z żaroodpornej stali nierdzewnej. Komponenty zabezpieczone są przed wstrząsami, umożliwiając bezpieczny transport i gwarantując trwałość urządzenia w najcięższych warunkach. Na regulowanie temperatury pracy pozwala wbudowany termostat pomieszczeniowy oraz gniazdo termostatu zewnętrznego TH-5 (z przewodem 3 lub 10 m). Mimo dużej emisji ciepła zewnętrzna powierzchnia obudowy się nie nagrzewa. Duże, wytrzymałe gumowe koła ułatwiają transport. Możliwe jest również podwieszanie urządzenia pod sufitem.
Corteco
Elastyczne sprzęgło wału napędowego
Innowacyjne, elastyczne sprzęgło wału napędowego od Corteco tłumi niepokojące hałasy i niweluje wibracje. Szczególną cechą elastycznego sprzęgła wału napędowego jest druga warstwa gumy. Funkcje tłumienia oraz kątowe wyrównanie biegu wykonane są w jednym elemencie. To sprawia, że elastyczne sprzęgło wału napędowego Corteco jest precyzyjnie dopasowane do parametrów drgań niż tradycyjny zestaw gumowej tarczy Hardy’ego.
Zalety:
- większa żywotność,
- niższy koszt w całym przebiegu pojazdu,
- dostępny jako kompletny zestaw (elastyczne sprzęgło wału wraz ze wszystkimi niezbędnymi elementami, takimi jak śruby, podkładki, nakrętki itd.).
Korzyści funkcjonalne:
- samoadaptacyjna charakterystyka tłumienia bez rezonansu drgań (strefa komfortu) i progresywnym przeniesieniu napędu,
- wysoki kąt wychylenia,
- niezależna regulacja amortyzacji w rejonie przejścia przez zero i progresji napędu.
Dayco
Zestawy łańcucha rozrządu
Łańcuchy rozrządu Dayco oferowane są zarówno jako pojedyncze elementy, jak i w zestawie. Na zestaw składają się wszystkie niezbędne napinacze, prowadnice, zębatki i oczywiście sam łańcuch, aby umożliwić serwisantom przeprowadzenie pełnej i dokładnej wymiany. Oferta obejmuje 50 najpopularniejszych numerów części, umożliwiając warsztatom zakup większej liczby elementów napędowych z jednego, zaufanego źródła.
Z najpopularniejszych zestawów wymieńmy KTC1000 dla 1,3-litrowych jednostek GM (JTD / JTDM / MJTD), KTC1006 do 1-litrowego silnika Toyoty i KTC1035/36 do 1,2-litrowej jednostki, która znajduje zastosowanie w wielu Seatach, Skodach i VW.
Jeśli chodzi o łańcuchy dostępne jako pojedyncze elementy, oferta obejmuje również 2-litrowego BMW TD (TCH1036) i Forda 1.8i (TCH1041).
Więcej informacji oraz pełną listę zastosowań łańcuchów i zestawów łańcucha rozrządu Dayco można znaleźć w najnowszym katalogu Dayco, dostępnym zarówno w druku, online, jak i za pośrednictwem aplikacji.
DeltaTech Electronics
Zestaw do testowania wtryskiwaczy Common Rail
Zestaw składa się z testera wtryskiwaczy InEx-2, dwukanałowego przepływomierza elektronicznego IFM-2, testera sterującego wysokim ciśnieniem pompy paliwa TCR-4 oraz sterownika falownika napędu stołu probierczego. Wszystkie te urządzenia połączone w jeden zestaw są sterowane za pomocą komputera PC (nie wchodzi w skład zestawu), tworząc kompletną elektronikę stanowiska probierczego do testowania wtryskiwaczy Common Rail. Zestaw jest dobrym i ekonomicznym sposobem przekształcenia starego stołu probierczego w nowoczesne stanowisko probiercze wtryskiwaczy Common Rail.
Komentarze (0)