Warto wiedzieć

Wydarzenia

ponad rok temu  13.03.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Uniroyal rozpoczyna kampanię edukacyjną

Uniroyal, marka opon należącą do koncernu Continental, rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjną #bezObaw, która ma na celu pokonywanie obaw przed prowadzeniem samochodu. Akcja jest skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale jest skoncentrowana przede wszystkim na kobietach. Kampania jest kolejnym elementem realizowanej przez Continental Wizji Zero, która zakłada zredukowanie do zera wypadków drogowych, rannych i ofiar śmiertelnych.

Fora internetowe i grupy tematyczne są pełne dyskusji na temat obaw przed wsiadaniem za kierownicę. Choć statystyki pokazują, że sprawcami wypadków zdecydowanie częściej są mężczyźni (73,2%), autorkami większości tych postów są kobiety. Panie jeżdżą ostrożniej i bezpieczniej, w dodatku chętniej respektują przepisy drogowe. Niestety nie wierzą w swoje umiejętności – zaledwie 28% z nich uznaje się za lepszych kierowców niż płeć przeciwna. Z kolei tylko 13% mężczyzn palmę pierwszeństwa przyznaje kobietom 

„Dobry kierowca to odpowiedzialny kierowca, który ma świadomość swoich niedoskonałości i obaw. Poprzez akcję chcemy pomóc, zwłaszcza kobietom, pokonać lęk przed prowadzeniem auta. Mam nadzieję, że dzięki naszej akcji kierowcy poczują się bezpieczniej i bardziej komfortowo za kółkiem i będą prowadzić samochód #bezObaw” – powiedziała Ewa Krajewska, On-line Marketing Manager w Continental Opony Polska. 

Organizatorzy akcji wierzą, że pokonanie obaw przed prowadzeniem auta to sposób na to, by niepewni swoich umiejętności kierowcy – zarówno kobiety, jak i mężczyźni - poczuli się bezpieczniej za kierownicą. W tym celu zostanie przeprowadzona ogólnopolska ankieta pozwalająca stwierdzić, czego najbardziej boimy się za kółkiem. Na podstawie wyników powstanie cykl materiałów poradnikowych, na temat tego w jaki sposób pokonać te obawy i stać się pewnym siebie, odpowiedzialnym kierowcą. 

W kampanię #bezObaw zaangażowały się: Magda Danaj prowadząca blog ,,Porysunki” oraz Natalia Tur autorka bloga ,,Nishka”. Akcja będzie widoczna na portalach i fanpage’ach Edipresse oraz na łamach tytułów motoryzacyjnych i kobiecych. Za koncepcję kreatywną odpowiada Edipresse. Działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.

Uniroyal to europejska marka przejęta przez koncern Continental AG w roku 1979. Pochodzący z Belgii producent opon, cieszący się bogatymi tradycjami, uważany jest za wynalazcę opon deszczowych. Działając w ramach grupy Continental odnosi sukcesy w sprzedaży ogumienia do samochodów osobowych i pojazdów użytkowych. Uniroyal posiada w swojej ofercie przeznaczone do różnych warunków eksploatacji ogumienie do autobusów i pojazdów ciężarowych.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony