Jeśli jesteś przedstawicielem polskiego producenta części i poszukujesz możliwości rozwinięcia swojej sprzedaży poza granicami Polski, z całą pewnością zainteresuje cię nowy projekt realizowany przez Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych.
Eksport dla wielu firm jest miernikiem sukcesu. Polscy producenci części często zadają sobie jednak pytanie – jak skutecznie nawiązywać kontakty z zagranicznymi partnerami handlowymi?
Bardzo dużym ułatwieniem tej kwestii, dla producentów wytwarzających swoje produkty w Polsce, może być nowa inicjatywa SDCM. W ramach organizacji utworzony został zespół ambasadorów polskich producentów części motoryzacyjnych, którego zadaniem będzie wspieranie producentów w kontaktach z zagranicznymi dystrybutorami.
Aktywność Stowarzyszenia od kilkunastu lat koncentrowała się głównie na tym, aby dbać o regulacje prawne (zarówno te europejskie jak i polskie), aby były przyjazne dla przemysłu, produkującego części motoryzacyjne.
Oczywiście, działania te nadal są prowadzone, gdyż każdą, nawet wspaniale funkcjonującą firmę, może zniszczyć wadliwe prawo.
Czas jednak na to, aby skupić się na wsparciu polskich producentów w rozwijaniu eksportu. SDCM jako członek europejskiej organizacji FIGIEFA (jedyna europejska organizacja reprezentująca sprawy dystrybucji części motoryzacyjnych) ma bliski, a co najważniejsze - systematyczny kontakt z władzami wszystkich stowarzyszeń europejskich zrzeszonych w FIGIEFA.
Jest to najlepszy, bezpośredni kanał do zbudowania kontaktów handlowych dla producentów w całej Europie. Polscy producenci, dzięki powstaniu zespołu ambasadorów, zyskują unikalną szansę, aby skutecznie zaistnieć na europejskich rynkach zagranicznych. Głównym celem tej inicjatywy jest ułatwienie polskim producentom nawiązania kontaktów handlowych u europejskich dystrybutorów oraz promowanie polskiego przemysłu motoryzacyjnego.
Szczegóły: biuro@sdcm.pl.
Komentarze (0)