Sieć sklepów stacjonarnych firmy Würth Polska wciąż rośnie. Najnowszy sklep, otwarty przy ul. Puławskiej w Warszawie, bije rekordy powierzchni. Podczas planowanych dni otwartych klienci będą mogli zapoznać się z jego ofertą dostępną na miejscu. Jak zapowiada przedstawiciel firmy – w tym roku powstaną jeszcze cztery sklepy stacjonarne rozmieszczone w różnych regionach Polski.
Würth Polska zaopatruje przedsiębiorców w specjalistyczne produkty oraz wysokiej jakości narzędzia i rozwiązania techniczne dla przemysłu, motoryzacji, budownictwa, ciesielstwa, stolarstwa czy rolnictwa. Firma posiada sieć sklepów stacjonarnych, która liczy już 27 obiektów w całym kraju, cztery z nich w samej Warszawie. Marka szybko umacnia się na rynku, a produkty dostępne są w całej Polsce, również dzięki sprzedaży internetowej. Sklep przy ulicy Puławskiej w Warszawie jest największym ze wszystkich otwartych dotychczas placówek w naszym kraju.
Warszawski gigant
Nowo otwarty sklep znajduje się w Warszawie przy ul. Puławskiej 324, a jego powierzchnia przekracza 300 mkw. Dzięki temu na miejscu można zapoznać się z szerokim asortymentem firmy, dedykowanym specjalistom z różnych branż. Prawdopodobnie już w marcu zostaną tam zorganizowane dni otwarte, które będą promować nową lokalizację.
– Okres dni otwartych to doskonały moment na poznanie naszych produktów, przetestowanie ich, uczestnictwo w szkoleniach i prezentacjach nowości. Dla naszych nowych klientów istotne na pewno jest także samo zapoznanie się z marką i przetestowanie jakości produktów przed ich zakupem. O szczegółach wydarzenia poinformujemy na naszej stronie internetowej – zapewnia Michał Osipiak, Specjalista ds. Marketingu Sklepów Würth Polska.
Komfort to podstawa
Rozwojowi firmy przyświeca hasło „Blisko. Bliżej. Würth!”, które ma podkreślać dbałość o dostępność niezależnie od miejsca zamieszkania klienta. Dlatego oprócz zaangażowania w sprzedaż internetową, firma inwestuje w rozwój miejsc, w których można zapoznać się z jej ofertą i na spokojnie wybrać najlepsze dla danej osoby i jej biznesu produkty Würth Polska.
– Na komfort zakupów w naszych sklepach stacjonarnych składa się przede wszystkim szeroki wybór produktów, dobra obsługa i optymalna lokalizacja – mówi Michał Osipiak. – W 2018 roku planujemy kolejne inwestycje, czyli otwarcia jeszcze czterech obiektów, zlokalizowanych w Zielonej Górze, Toruniu, Płocku i Tarnowie. Obecnie jesteśmy na etapie poszukiwania odpowiednich lokali na wynajem pod sklepy w tych miejscowościach – podsumowuje Michał Osipiak.
Komentarze (1)