Rozpoczęła się nowa promocja sprzedażowa firmy TMD Friction, właściciela marki Textar. Nagrodami są zaproszenia dla mechaników na kolejną edycję eventu szkoleniowego „Textar Brake Clinic” na torze Driveland. W tym roku Textar organizuje dwa wydarzenia. Jedno dla mechaników samochodów osobowych, a drugie – dla mechaników pojazdów ciężarowych.
Promocja potrwa do 18 września 2022 r. Akcja sprzedażowa przeznaczona jest dla wszystkich serwisów zajmujących się obsługą samochodów osobowych, ale – to nowość – również pojazdów ciężarowych. Nagrody będą przyznawane warsztatom według zasad szczegółowo określonych przez dystrybutorów marki Textar. Impreza odbędzie się na początku października 2022 r. na torze Driveland w Słabomierzu pod Warszawą. Na czwartek, 6 października zaplanowano część dla mechaników specjalizujących się w samochodach osobowych. Piątek, 7 października to dzień dla mechaników obsługujących ciężarówki.
Ze względu na przygotowane wyzwania, uczestnikami Textar Brake Clinic mogą być tylko profesjonalni mechanicy.
Wyzwania dotyczące serwisu układu hamulcowego
Jak pokazują poprzednie edycje, warto powalczyć o udział w wydarzeniu. Na gości czeka wiele atrakcji, zarówno dotyczących układów hamulcowych, jak i doskonalenia techniki jazdy.
W ramach części szkoleniowej, mechanicy będą mieli okazję zapoznać się z najczęściej występującymi usterkami układu hamulcowego, poznać wpływ błędów montażowych na funkcjonowanie układu hamulcowego oraz wziąć udział w zadaniach z zakresu serwisu układu hamulcowego. Poza tym stworzą własną mieszankę cierną i wypróbują ją w wirtualnej rzeczywistości Textar.
Niesamowite nagrody i goście specjalni
Część zadań będzie oceniana, a dla najlepszych przewidziano ekscytujące nagrody, m.in. lot helikopterem z Tomaszem Kucharem za sterami. Na szkoleniu pojawią się również goście specjalni. W dniu poświęconym ciężarówkom będą to Darek i „Dziadek” Wojtek z popularnego kanału Youtube Truck Mechanic from Poland. W przypadku samochodów osobowych – Przemek Szafrański znany z projektu MotoSynteza i stacji TVN Turbo.
- To już trzecia edycja promocji, dzięki której zwiększamy zasięg konceptu Texar Brake Clinic. Biorąc pod uwagę wnioski z wcześniejszych edycji, w tym roku postanowiliśmy rozszerzyć zakres akcji o pojazdy ciężarowe. To ważny segment rynku, a mechanicy z tej branży również potrzebują okazji do rozwijania swojej wiedzy dotyczącej prawidłowej naprawy i serwisu układu hamulcowego. Uczestnicy dwóch poprzednich wydarzeń chwalili nasze wyzwania jako ciekawe połączenie teorii z praktyką. Szkolenie zainspirowało ich do dalszego poszerzania wiedzy dotyczącej serwisu układów hamulcowych. Jestem przekonana, że tak samo będzie i tym razem - mówi Joanna Krężelok, Dyrektor oddziału TMD Friction Services w Polsce.
Szczegóły akcji dostępne są u dystrybutorów Textar oraz na stronie internetowej Textar.
W promocji biorą udział następujący dystrybutorzy produktów Textar: Auto Partner, Elit Polska, Motorol, Auto Euro, Hart, Inter Cars, Autos, Suder, Martex oraz Opoltrans.
Fot. Textar
Komentarze (0)