- Wskazówka rolki napinającej powinna znaleźć się naprzeciwko wycięcia płyty podstawy (fot. 8, nr 1).
- Zwrócić uwagę by nakrętka rolki napinającej nie obracała się razem z mimośrodem (fot. 8, nr 2).
- Dokręcić nakrętkę rolki napinającej (fot. 8, nr 2).
- Przytrzymać koło wałka rozrządu przed przekręceniem w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara (użyć narzędzie blokujące (OE T 10172, OE T 10172/4).
- Dokręcić śruby na kole wałka rozrządu (fot. 4, nr 2).
- Dokręcić śruby na kole pompy wysokiego ciśnienia (fot. 3, nr 2).
- Wyjąć kołki blokujące na kole pompy wysokiego ciśnienia i kole wałka rozrządu (fot. 3, nr 1 i fot. 4, nr 1).
- Usunąć narzędzie blokujące wału korbowego (fot. 2, nr 1).
- Obrócić wał korbowy o dwa obroty zgodnie z kierunkiem obrotu silnika.
- Ustawić wał korbowy tuż przed GMP pierwszego cylindra (fot. 6).
- Założyć narzędzie blokujące wału korbowego (OE T 10050) (fot. 6, nr 1).
- Obrócić wałem korbowym tak, aby można było założyć narzędzie blokujące.
- Narzędzie blokujące wału korbowego powinno znajdować się tuż przed otworem kołnierza uszczelniającego (fot. 6, nr 1).
- Obrócić wał korbowy tak, aby można było założyć narzędzie blokujące (fot. 6).
- Sprawdzić, czy wałek rozrządu można unieruchomić za pomocą urządzenia blokującego.
- Wskazówka rolki napinającej winna pokrywać się z wycięciem w płycie podstawy.
- Dokręcić śruby na kole wałka rozrządu.
- Dokręcić śruby na kole pompy wtryskowej.
- Założyć pasek wielorowkowy.
- Zamontować akumulator.
- Uruchomić silnik i skontrolować działanie.
- Odczytać pamięć usterek. Dokonać próbnej jazdy.
- Udokumentować wymianę paska.
Komentarze (0)