Sieci warsztatowe

Sieci warsztatowe

ponad rok temu  08.02.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Inter Cars

1. Nazwa sieci warsztatowej
Q-Service, Q-Service Castrol, Perfect Service

2. Nazwa podmiotu organizującego sieć 
Inter Cars

3. Określenie działalności
Q-Service to wyjątkowa sieć niezależnych warsztatów samochodowych. Od ponad 20 lat pomaga zrzeszonym w niej specjalistom docierać i obsługiwać klientów ufających tej marce. Transparentne reguły i wysokie standardy to jedne z elementów, które sprawiły, że Q-Service to obecnie największa tego typu organizacja w Polsce. Warsztaty decydujące się dołączyć do tej struktury traktowane są na zasadach partnerskich. Liczne działania marketingowe, programy lojalnościowe i dostęp do szerokiej bazy szkoleń sprawiają, że rozwój warsztatu po przyłączeniu do sieci jest bardzo dynamiczny. Partnerstwo z marką Castrol stworzyło zupełnie nową jakość na polskim rynku. Pierwszą i najważniejszą zmianą jest wprowadzenie zmodyfikowanej identyfikacji wizualnej. Nowe logo jest ewolucją dotychczasowego emblematu. Połączenie niebieskiego i zielonego z nowoczesnym designem jasno wskazuje, że od tej pory Q-Service Castrol będzie marką konsumencką, nastawioną na jakość i profesjonalizm.

4. Liczba zrzeszonych członków
Q-Service – 540
Q-Service Castrol – 10
Perfect Service – 344

5. Rodzaje usług
Q-Service Castrol i Perfect Service oferują kompleksową obsługę wszystkich marek samochodów osobowych i użytkowych. Warsztaty zrzeszone w tych sieciach posiadają szeroki wachlarz usług. W ich ofercie znaleźć można: przeglądy bieżące i okresowe, naprawy zawieszenia i hamulców, wymiany amortyzatorów, tłumików i opon, naprawy mechaniczne oraz ustawienia geometrii, elektronikę samochodową, holowanie, tuning. Klienci korzystający z usług warsztatów zrzeszonych pod logo tych organizacji mają pewność, że ich pojazd jest w rękach profesjonalistów, znających się na swojej pracy. 

6. Korzyści z członkostwa w sieci
Programy inwestycyjne na rozwój i wyposażenie serwisu.
- Programy finansowania rozwoju.
- Ogólnopolska reklama sieci.
- Profesjonalna i skrojona według potrzeb strona internetowa.
- Szkolenia produktowe i techniczne podnoszące wiedzę i umiejętności mechaników oraz umożliwiające wymianę doświadczeń.
- Bezpłatny pakiet oznakowania sieciowego, wzmacniający wiarygodność serwisu.
- Sieciowe książki serwisowe i druki zlecenia naprawy.
- Gwarancja umowna dla klienta wspólna w całej sieci.
- Akcje serwisowe promujące produkty i korzystanie z usług sieci.
- Doradztwo przy inwestowaniu w wyposażenie warsztatowe.
- Pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o nowościach, promocjach, szkoleniach, ofertach.
- Dostęp do szerokiego asortymentu części zamiennych i eksploatacyjnych.
- Codzienne dostawy części do warsztatu, katalog drukowany, zamówienia online.
- Pozycjonowanie w serwisie Motointegrator.
- Integrujące spotkania sieciowe.

7. Zobowiązania członków
Utrzymanie aktywnej współpracy handlowej z Inter Cars SA. Wyposażenie warsztatu pozwalające na wykonanie podstawowego zakresu usług. Gwarancja na naprawę obowiązująca na terenie całej Polski. Oznakowanie zgodne ze standardami sieci i posługiwanie się książeczkami serwisowymi.

8. Struktura zarządzania siecią
Zarządzanie siecią odbywa się w oparciu o filie, przedstawicieli handlowych, regionalnych dyrektorów wraz z zespołami oraz działy Inter Cars SA: sieci serwisowych i wyposażenie warsztatów.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Bieżące informacje i oferty przekazywane są za pomocą: poczty elektronicznej, news-
letterów, magazynów „Wiadomości IC” oraz nowych mediów. Dodatkowo członkowie sieci mogą korzystać z programu Katalog Online, telefonów korporacyjnych i stron internetowych sieci, panelu do zarządzania warsztatem oraz Motointegrator.com. Ważna rolę w komunikacji odgrywają również przedstawiciele handlowi (menedżerowie regionalni) Inter Cars SA.

10. Dostawy i czas realizacji
Dostawy do warsztatów sieciowych realizowane są przez 250 filii rozmieszczonych na ternie całego kraju. Serwis zaopatrywany jest w potrzebne części co najmniej 3 razy dziennie, a czas dostarczenia nawet najtrudniej dostępnych produktów zazwyczaj nie przekracza 12 h.

11. Plany rozwoju
Docelowo obsługa serwisowa w standardach autoryzowanych stacji i najwyższej jakości obsługa klienta. Z racji obecności na 16 rynkach europejskich – stworzenie największej i najbardziej rozpoznawalnej europejskiej sieci warsztatów.

12. Warunki przystąpienia dla nowych członków
Pozytywne przejście audytu, zobowiązanie się do przestrzegania wszystkich zasad i warunków uczestnictwa dotyczących członków sieci.

Inter Cars SA
Gdańska 15, Cząstków Mazowiecki
05-152 Czosnów

GALERIA ZDJĘĆ

Marta Ciesielska kierownik działu sieci serwisowych

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ Właściel zakładu 1 ponad rok temu Gwarancja umowna dla klienta wspólna w całej siec ? - Jak rozumieć gwarancję , w jaki sposób mamy odpowiadać za błędy innych zakładów , zwłaszcza gdy INTER CARS popiera takie zakłady ( faworyzuje ) . To jeden z powodów mojego wahania by przejść pod Q-Service Castrol .
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony