Szkolenia w motoryzacji

Szkolenia w motoryzacji

ponad rok temu  10.12.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

eN-TRUCK Szkolenia Techniczne

Współczesne pojazdy użytkowe wymagają wiedzy technicznej zarówno w teorii, jak i praktyce. Potęguje to ciągły rozwój technologii i prędkość, z jaką się rozwija. Dlatego też, wychodząc naprzeciw wymaganiom stawianym przez klientów, od blisko 10 lat sukcesywnie prowadzimy i rozwijamy wachlarz szkoleń teoretyczno-praktycznych dla mechaników, elektromechaników i wszystkich zainteresowanych zdobyciem lub poszerzeniem wiedzy.

Szkolenia techniczne w ofercie
• Podstawy obsługi komputerów diagnostycznych pojazdów użytkowych (na przykładzie: Jaltest, W. Easy WabcoWürth oraz Texa) – 1 dzień (teoria + praktyka)
• Podstawy diagnostyki i elektroniki w pojazdach użytkowych – 2 dni (teoria 1 dzień + praktyka 1 dzień)
• Zaawansowana diagnostyka pojazdów użytkowych za pomocą funkcji Expert (na przykładzie: Jaltest, W. Easy WabcoWürth i Texa) – 2-3 dni (teoria 1 dzień + praktyka 2 dni)
• Diagnostyka układów AdBlue w pojazdach użytkowych (Euro 5) – 2 dni (teoria 1 dzień + praktyka 1 dzień)
• Diagnostyka systemów oczyszczania spalin w pojazdach Euro 6 – 2 dni (teoria 1 dzień + praktyka 1 dzień)
• Diagnostyka układów common rail/EDC 7 – 2 dni (teoria 1 dzień + praktyka 1 dzień)
• Diagnostyka układów EBS w pojazdach ciężarowych – 2 dni (teoria 1 dzień + praktyka 1 dzień)
• Diagnostyka układów EBS w naczepach – 2 dni (teoria 1 dzień + praktyka 1 dzień)
• Diagnostyka układów elektronicznie sterowanego zawieszenia pneumatycznego – ECAS/ECS – 2 dni (teoria 1 dzień + praktyka 1 dzień)
• Diagnostyka i naprawa ogrzewań postojowych w pojazdach użytkowych Webasto, Eberspacher – 1 dzień (teoria + praktyka)
• Zaawansowana diagnostyka układów sprężonego powietrza (m.in. APM, APU, ECAM) – 1 dzień (teoria + praktyka)
• Diagnostyka i naprawa układów klimatyzacji w pojazdach użytkowych – 1 dzień (teoria + praktyka)
• Diagnostyka szyny CAN w pojazdach użytkowych
• Specjalistyczne szkolenie dla kierowców pojazdów użytkowych z zakresu prawidłowej eksploatacji i diagnozowania usterek 
• Prawne relacje w zakresie usług serwisowych w warsztatach – 1 dzień (teoria)
• Zarządzanie serwisem pojazdów użytkowych – 1 dzień (teoria)

Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych techników, w grupach od 8 do 14 osób, na terenie całej Polski. W zależności od tematyki trwają nawet 3 dni. Szkolenia można podzielić wg stopinia trudności (podstawowy i zaawansowany) oraz ze względu na tematykę.
Część teoretyczna zaczyna się od omówienia podstawowych pojęć, zagadnień i zasad w odniesieniu do tematu, by następnie przejść do budowy i zasad działania poszczególnych systemów. Ostatnim etapem teorii jest szczegółowe omówienie występujących komponentów. Prowadzący pokazują najczęstsze usterki, sposoby diagnozy i naprawy na każdym etapie szkolenia.
Część praktyczna oparta została na solidnych fundamentach teorii. Ćwiczenia na pojazdach i podzespołach dają praktyczne umiejętności przydatne podczas pracy w warsztacie. Zajęciom towarzyszą omówienia konkretnych problemów, którymi na podstawie własnego doświadczenia dzielą się uczestnicy.
Co istotne, firma eN-TRUCK pomaga swoim klientom w znalezieniu finansowania z różnych źródeł. Oferuje również szkolenia pod klienta – indywidualne, zamknięte, np. dla wojska, przedsiębiorstw komunikacyjnych (autobusowych), szkół, instytucji kontrolnych itp.

Najpopularniejsze tematy
Diagnostyka układów AdBlue – celem szkolenia jest poznanie rodzajów/typów układów AdBlue. Zapoznanie się z budową i zasadami działania układów oraz zastosowaniem Denoxtronic 1, Denoxtronic 2, BlueTec, Grundfoss oraz NoNOx w poszczególnych markach pojazdów. Podsumowanie układów i omówienie najczęściej występujących usterek. Znajomość zagadnień objętych ramami szkolenia AdBlue daje wiedzę pozwalającą na naprawianie systemów związanych z emisją spalin w pojazdach spełniających normy spalin Euro 4 i Euro 5. Wiedza nabyta podczas szkolenia pozwala na postawienie właściwej diagnozy oraz w większości przypadków przeprowadzenie samodzielnych napraw, co daje wymierne korzyści.
Diagnostyka układów EBS – wstępem do szkolenia EBS jest poznanie głównych układów z kontrolą elektroniczną, systemów EBS. Po omówieniu podstawowych zasad następuje szczegółowa analiza dostępnych układów hamowania, Knorr EBS i Wabco EBS. Omówione zostają również błędy w poszczególnych markach pojazdów ciężarowych (Iveco, Mercedes-Benz, Man, Volvo, Renault) i sposoby ich eliminacji. Po analizie kluczowych różnic pomiędzy systemami Knorr i Wabco następuje podsumowanie.

eN-TRUCK Piotr Niemiałkowski
ul. Geodetów 1, 64-100 Leszno, tel. 65 520 40 47
tel. 607 747 181, 783 999 614, en-truck@en-truck.pl

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony