Mija kolejny rok realizacji programu lojalnościowego Klub Partnerów Shell Helix, który skupia coraz większe grono niezależnych warsztatów samochodowych.
– Klub Partnerów Shell Helix istnieje już od 2002 roku. Trzy lata temu rozwinęliśmy i udoskonaliliśmy formułę programu tak, aby był bardziej przyjazny, odpowiadał potrzebom jego członków i spełniał ich oczekiwania. Efekt wprowadzonych zmian to wzrost świadomości marki Shell Helix wśród niezależnych warsztatów oraz kolejni członkowie klubu – mówi Ewa Wieremiejczuk, Marketing Manager Shell Polska.
Modyfikacja programu stanowiła konsekwencję dynamicznego rozwoju marki Shell Helix, a także – jak czytamy w materiałach prasowych – chęci zapewnienia klientom jeszcze większej wygody, funkcjonalności oraz dodatkowych korzyści. Na podstawie wyników ankiet przeprowadzonych pośród wybranych, należących do Klubu właścicieli warsztatów samochodowych wprowadzone zostały znaczące zmiany, które pozytywnie przyjęli zarówno dotychczasowi, jak i nowi uczestnicy programu. Jednymi z najlepiej ocenianych elementów programu jest korzystny przelicznik punktowy za zakup olejów silnikowych Shell Helix oraz bogata lista premiowanych produktów. Pozytywne oceny zbiera również intuicyjny w obsłudze i przejrzysty interfejs użytkownika.
Program Klub Partnerów Shell Helix przeznaczony jest dla niezależnych warsztatów samochodowych, w których oleje silnikowe Shell stanowią 70% sprzedaży. Aby zostać jego członkiem, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.shellhelix.pl, wyrazić zgodę na przestrzeganie zasad dotyczących członków klubu oraz dokonać zakupów produktów Shell u Strategicznego Dystrybutora Shell (lista dostępna jest na www.shellhelix.pl). Każdy zakup honorowany jest punktami, które można wymieniać na nagrody z bogatego katalogu on-line.
Komentarze (0)