Dla przedsiębiorstw działających lokalnie, współpraca z dużym sieciowym partnerem daje szansę na rozwój i zwiększenie klienteli. Kampanię otwierającą drzwi dla mniejszych usługodawców realizuje właśnie DKV Mobility, międzynarodowy operator płatności w branży flotowej, obsługujący dziś 240 000 firm na terenie Europy.
Akcja kierowana jest do właścicieli stacji paliw, ale także myjni, serwisów, parkingów oraz punktów pomocy drogowych. Główną ideą jest zwiększenie wygody przewoźników w dostępie do najróżniejszych typów usług. Nowi partnerzy także na tym korzystają. Dzięki temu, że łączą swój biznes ze skalą działania DKV Mobility - operatora oferującego najbardziej rozwiniętą w Europie sieć akceptacji karty paliwowej - mają zapewnioną darmową promocję swoich usług.
- Wśród naszych partnerów mamy firmy, których obroty i zyski po połączeniu sił z DKV wzrosły o kilkaset procent - mówi Anna Biekionis, menedżer zespołu operatora w Polsce.
- Wynika to między innymi z faktu, że informacje o ich marce i usługach są łatwe do wyszukania w Internecie, za pośrednictwem serwisu DKV Maps lub poprzez aplikację “DKV Mobility”. W przypadku stacji paliw atut stanowią duże wolumeny kupowanego paliwa, bo klientami operatora są profesjonalne przedsiębiorstwa przewozowe i flotowe, które obsługują większość transportu krajowego i międzynarodowego.
Do współpracy zaproszone zostały zarówno prywatne, pojedyncze stacje paliw, jak i całe sieci oraz punkty serwisowe: myjnie, warsztaty, parkingi, itp. DKV Mobility zapewnia dedykowane wsparcie dla nowego partnera, a także bezpieczny model rozliczeniowy. Korzyścią biznesową jest ustalone wynagrodzenie oraz zwiększenie prestiżu prowadzonej działalności, dzięki dołączeniu do sieci serwisowej DKV, kojarzonej z wysoką jakością usług i produktów. W 2021 roku do grona podmiotów honorujących kartę paliwowo-serwisową DKV dołączyły m.in. GM7, Müller, Na Skarpie, Ochman czy ZMG.
Fot. DKV Mobility
Komentarze (0)