Od 1 lipca 2022 każdy nowy Jaguar zakupiony w Polsce będzie miał pięcioletnią gwarancję. Nowa gwarancja będzie miała pozytywny wpływ na wartość rezydualną każdego pojazdu z linii modelowej.
Jaguar wprowadza na rynek nową, pięcioletnią gwarancję dla całej gamy swoich pojazdów, w tym także całkowicie elektrycznego Jaguara I-PACE oraz wszystkich hybryd MHEV i PHEV. Ta decyzja oznacza, że Jaguar jest pierwszą luksusową marką samochodową, która rozszerza czas swojej gwarancji poza standardowe w tej branży dwa lata. Przez pięć lat lub 150 000 km, w zależności od tego, co nastąpi jako pierwsze, Jaguar będzie bezpłatnie naprawiał i usuwał wszelkie potencjalnie występujące wady fabryczne w zakresie części lub wykonania, zgodnie z warunkami gwarancji.
Luksusowa i nowoczesna oferta produktowa oraz unikalna usługa Customer Experience stanowią podstawę strategii Reimagine stworzonej przez markę Jaguar Land Rover. Wprowadzenie 5-letniej gwarancji dla wszystkich nowych jaguarów reprezentuje ważny krok ku doskonałości w zakresie obsługi Klienta, zapewniając klientom Jaguara większe poczucie komfortu i bezpieczeństwa przez cały okres posiadania pojazdu.
- Wraz z wprowadzeniem nowej, 5-letniej gwarancji dla Jaguara w całej Europie, pokazujemy nasze zaangażowanie w jakość i niezawodność naszych produktów oraz zorientowanie na perfekcyjną obsługę klienta. Nasza wizja przyszłości nowoczesnego luksusu stawia klienta w centrum, a to powinno oznaczać spokój ducha dla każdego, kto rozważa zakup Jaguara - komentuje Dmitry Kolchanov, Jaguar Land Rover Regional Director Europe.
Jaguar prognozuje, że nowa, pięcioletnia gwarancja będzie miała pozytywny wpływ na wartość rezydualną każdego pojazdu z linii modelowej To dobra wiadomość dla klientów, ponieważ wysoka wartość rezydualna ostatecznie przekłada się na niższą miesięczną ratę leasingu.
- Nowa, przedłużona gwarancja na samochody marki Jaguar pokazuje przekonanie co do jakości i niezawodności samochodów Jaguara i ma potencjał, by podnieść wartość rezydualną modeli Jaguara o co najmniej 2% w stosunku do modeli objętych 3-letnią gwarancją producenta. Co więcej, Autovista Group dostrzega dodatkowe korzyści dla klienta także w większej przewidywalności kosztów osiągniętej poprzez zredukowanie dodatkowych kosztów obsługi i naprawy pojazdu, ponieważ wszystkie, a przynajmniej znakomita większość części obejmuje dłuższa gwarancja - mówi Ralf Sulzbach, Senior Project Manager Consulting w Autovista Group.
Fot. JLR Poland
Komentarze (1)