Aby zapobiec kosztownym naprawom, kluczowa jest regularna kontrola stanu osłon gumowych. A gdy już dojdzie do pęknięcia sparciałej osłony, warto oczywiście wybrać produkt dedykowany do danego typu pojazdu, który gwarantuje optymalne smarowanie i idealną szczelność.
Mieszki półosi i przekładni kierowniczej to kluczowe elementy zapewniające trwałość i wydajność układów napędowych oraz kierowniczych. Unigom, specjalista w zakresie komponentów gumowych i gumowo-metalowych, projektuje każdy model z taką samą starannością, jaką stosuje się przy produkcji części oryginalnych, gwarantując pełną i długotrwałą ochronę przegubów homokinetycznych oraz wałków przekładni kierowniczej.
Każdy mieszek Unigom jest zaprojektowany indywidualnie dla danego typu przegubu, aby zapewnić optymalne smarowanie i idealną szczelność przed działaniem czynników zewnętrznych, takich jak wilgoć, kurz czy zanieczyszczenia. Ta precyzyjna konstrukcja pozwala zachować dynamiczne osiągi pojazdu przez długi czas, utrzymując dokładność ruchu i ograniczając zużycie elementów. Rynek często oferuje tzw. „uniwersalne” rozwiązania, jednak zastosowanie niewłaściwego mieszka może poważnie zakłócić pracę przegubu homokinetycznego. Nawet najmniejsze różnice w kształcie lub liczbie fałd mogą zmienić rozkład smaru, zmniejszając smarowanie kulek i prowadząc do przedwczesnego uszkodzenia elementu.
Wszystkie mieszki Unigom spełniają normy producentów samochodów i są dostarczane w kompletnych zestawach, które zawierają opaski ze stali lub stali nierdzewnej, specjalny smar do przegubów homokinetycznych oraz jednorazowe rękawice montażowe.



Komentarze (0)