Należąca do międzynarodowej grupy ASTARA, firma MMC Car Poland, od 26 lat pełniąca rolę generalnego dystrybutora samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi Motors w Polsce, zmienia nazwę na ASTARA Poland. Nowa spółka planuje dynamiczny rozwój w polskim sektorze mobilności.
Tydzień temu pisaliśmy, że Astara rozszerza działalność Isuzu w Europie. Teraz słów więcej o kolejnej ekspansji firmy. Działająca od 1979 roku Astara to jedna z największych na świecie grup przedsiębiorstw, zapewniających produkty i usługi w obszarze motoryzacji i mobilności na trzech kontynentach.
Jako nowa spółka - ASTARA Poland - jest częścią globalnej grupy ASTARA (wcześniej znana jako Berge Automocion). Bazuje ona na szerokim kapitale doświadczenia i kompetencji w sektorze mobilności i motoryzacyjnym. Od 1996 firma pełni rolę generalnego dystrybutora samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi Motors w Polsce. Ta funkcja nowej firmy pozostanie bez zmian a w związku z dynamicznym rozwojem marki Mitsubishi w Europie trwają obecnie intensywne przygotowania do premier 2 nowych modeli Mitsubishi – całkowicie nowych generacji SUV-a ASX oraz miejskiego modelu COLT, które zadebiutują w 2023 roku.
Ambitna strategia
W ramach nowej strategii rozwoju ASTARA Poland pracuje także nad rozszerzeniem skali działań, by wkrótce zaprezentować nowe marki w oparciu o własny ekosystem dystrybucji, łączności i mobilności, wykorzystujący najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Realizując plan strategiczny grupy ASTARA, który koncentruje się na zmieniających się potrzebach Klientów, polska spółka pracuje nad wdrożeniem wykorzystującego najnowsze technologie ekosystemu dystrybucji, łączności i mobilności w Polsce. Prace te zbiegają się w czasie z procesem transformacji całej branży i stanowią odpowiedź na wyzwania stawiane przez społeczeństwo, dotyczące osiągnięcia zrównoważonej mobilności, lepszej cyfryzacji i większej wydajności energetycznej. Zaawansowana cyfryzacja działań przyspieszy i ułatwi wszystkie etapy zakupu nowego samochodu bez wychodzenia z domu i pozwoli na rozwijanie nowych usług i doświadczeń związanych z posiadaniem i użytkowaniem pojazdów.
Fot. Astara
Komentarze (0)