ZF zmienia nazwę dywizji pasywnych systemów bezpieczeństwa na ZF LIFETEC. Dzisiejszy komunikat o powstaniu samodzielnej marki to także zapowiedź przyspieszenia wzrostu sprzedaży rozwiązań takich jak systemy poduszek powietrznych, układy kierownicze i systemy pasów bezpieczeństwa.
- Nasza nowa marka ZF LIFETEC łączy naszą misję ratowania życia z podejściem opartym na technologii. Dążymy do wzrostu, napędzanego przez megatrendy na rynku motoryzacyjnym i rosnące na całym świecie wymagania dotyczące bezpieczeństwa. Nasza nowa marka oznacza wyjątkowy poziom bezpieczeństwa dla pasażerów pojazdów – powiedział Rudolf Stark, szef Dywizji pasywnych systemów bezpieczeństwa.
ZF LIFETEC jest jednym z wiodących dostawców wyposażenia z zakresu pasywnego bezpieczeństwa. Dysponuje 46 lokalizacjami w 18 krajach i posiada ponad 20-procentowy udział w globalnej sprzedaży w swoich głównych kategoriach produktowych. Wszechstronne portfolio produktów obejmuje systemy poduszek powietrznych, układy kierownicze i systemy pasów bezpieczeństwa, od pojazdów w pierwszej kolejności po najbardziej wyrafinowanych luksusowych.
W październiku 2022 r. Grupa ZF zainicjowała wydzielenie Dywizji pasywnych systemów bezpieczeństwa. Dzięki temu zyskała ona więcej strategicznych opcji przyszłego rozwoju, umożliwiających zwiększenie sprzedaży i rentowności. Dzięki nowej marce ZF LIFETEC rozpoczyna teraz proces przekształcania się w samodzielną jednostkę, wykorzystując silną pozycję na rozwijającym się rynku, mniej narażonym na zmiany w branży motoryzacyjnej.
- Nasza Dywizja pasywnych systemów bezpieczeństwa rozwija się znakomicie. Jako samodzielna marka, ZF LIFETEC zyskuje strategiczne możliwości dalszego przyspieszenia wzrostu sprzedaży i rentowności - powiedział dr Holger Klein, CEO Grupy ZF.
Fot. ZF LIFETEC
Komentarze (0)