Wywiady

WYWIADY

ponad rok temu  06.02.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Polska Grupa Motoryzacyjna po dwóch latach działalności [WYWIAD]

Bartosz Mielecki, dyrektor zarządzający PGM. Fot. PGM

Strona 2 z 2

Polska Grupa Motoryzacyjna współpracuje z PAIH (Polską Agencją Inwestycji i Handlu), pełni rolę doradczą w sektorze automotive. – Zagranicą Polska jest dobrze kojarzona. Na przykład w Chinach samą Polskę mało kto kojarzy, ale fakt, że jesteśmy członkiem Unii Europejskiej dla wielu potencjalnych partnerów jest gwarancją wysokiej jakości naszych towarów. Jesteśmy też ważnym dostawcą dla rynku niemieckiego, a to bardzo dobrze, w ocenie firm z innych części świata, świadczy o naszych produktach. Made in Poland jest mile widziane – zauważa Bartosz Mielecki.

PGM w 2019 roku

Budowanie wizerunku PGM w Polsce i na świecie – taki główny cel na rok 2019 widzi dyrektor organizacji. Wspólne, duże stoiska kilku firm zrzeszonych w PGM na międzynarodowych targach będzie przekładać się z pewnością na większą widoczność i centralne miejsce w prestiżowych halach. Przy dużych targach, jak Automechanika Frankfurt czy Shanghai, ma to niebagatelne znaczenie.

– Firmy członkowskie widzą potrzebę podkreślania tej wspólnoty i deklarują coraz większą aktywność. Logo PGM będzie się coraz częściej pojawiać na prezentacjach czy materiałach promocyjnych zrzeszonych firm. To nas cieszy. Przede wszystkim nie jesteśmy tworem marketingowym, nie gadamy, tylko działamy, a inspirują nas potrzeby i pomysły członków. Nie musimy ich do niczego namawiać, przekonywać. Wspólnie szukamy tego, co może nam pomóc – podkreśla dyrektor PGM, Bartosz Mielecki.

Rozmawiał Mirosław Giecewicz

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony