Wywiady

Prawo

ponad rok temu  04.01.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Warto wiedzieć, jak samochód był naprawiany ... [FILM]

- Ten, kto zleca auto do naprawy na określonych warunkach, powinien odpowiadać za ten proces - mówi w rozmowie z nami dr inż. Sławomir Olszowski, przewodniczący Krajowej Sekcji Samochodowej SITK RP, członek komisji egzaminacyjnej rzeczoznawców samochodowych.

Zdarza się bowiem, że podczas "napraw" zakładane są symulatory, oporniki, których diagnosta na stacji kontroli pojazdów nie wykryje. Ma to szczególne znaczenie np. przy systemach bezpieczeństwa biernego. - Dopiero po kolizji okazuje się, że naprawa była niezgodna ze sztuką. Kto ma za to odpowiadać? - pyta retorycznie Sławomir Olszowski.

Czytaj także:
Diagnosta nie ma możliwości wykluczyć niesprawnego auta? [FILM]
Co warto zmienić w badaniach technicznych? [FILM]​​​​​​​

Ten sam samochód. Różne wyniki badań technicznych [FILM]​​​​​​​
 

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ REX 1 ponad rok temu Ale wymyślił, to przecież klient decyduje jak ma być samochód naprawiony, jak również czy stać go na naprawę, a powinnością mechanika jest w tym zakresie zadowolić klienta. Jeżeli mechanik nie założy opornika, to założy go inny, a on bezpowrotnie straci klienta. Za naprawę samochodu i za to co jest montowane podczas naprawy, powinni odpowiadać, tak samo mechanik jak i właściciel. To różnej maści naprawiacze i dzika konkurencja stworzyli takie zasady panujące w warsztatach i wychowali sobie klienta którego na nic nie stać, któremu się nic nie opłaci, dlatego też naprawa musi być najtańsza, najdłuższa gwarancja i trzeba wyciąć z auta wszystko to bez czego auto będzie jeździć. Jakby można do auta zamontować pedały, a hamować kołkiem, to połowa aut by tak jeździło.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony