Nowości produktowe

Części i regeneracja

ponad rok temu  23.11.2016, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 3 minuty

NSK wchodzi na rynek niezależnych części samochodowych

Opierając się na silnej pozycji uznanego dostawcy rozwiązań dla producentów OEM i ich głównych kooperantów, firma NSK ogłasza wejście na niezależny rynek części samochodowych (IAM). Aby zapewnić uzyskanie optymalnych udziałów rynkowych, spółka NSK opracowała uporządkowaną strategię wejścia na niezależny rynek części samochodowych, która ponadto zapewni partnerom firmy i właścicielom warsztatów osiągniecie większej wydajności, zyskowności oraz efektywności.

Według Paula Cranstona, dyrektora ds. niezależnego rynku samochodowego w NSK Europe, spółka intensywnie pracowała nad przygotowaniem wartościowej oferty dla rynku IAM.

Firma NSK jest przekonana, że istnieją dobre prognozy wzrostu dla rynku IAM, zwłaszcza w przypadku łożysk kół. Spółka jest wiodącym producentem OE, dostarczającym na rynek już trzecią generację łożysk piast kół, tak więc wejście na rynek wtórny części samochodowych stanowi kolejny logiczny krok w rozwoju firmy.

W przypadku Europy Zachodniej firma NSK początkowo skupi się na wiodących rynkach Niemiec i Francji, pomimo że są one mocno nasycone i charakteryzują się wysoko rozwiniętą konkurencją. Kolejną docelową lokalizacją jest Rosja, która jako rynek wschodzący charakteryzuje się odmienną dynamiką i bardzo dużym potencjałem ekspansji. Struktura popytu i sposób prowadzenia biznesu bardzo się różnią w Rosji, dając możliwości szybkiego wzrostu. Firma NSK kieruje swoje zainteresowanie również w stronę rynków wschodzących, takich jak Turcja i Bliski Wschód. 

Intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem wartościowych propozycji, grupując je w optymalne oferty o przystępnej cenie i jakości OE oraz starając się zapewnić niezawodność dostaw - mówi Paul Cranston, dyrektor ds. niezależnego rynku samochodowego w NSK Europe.

Strategia wzrostu firmy NSK na wtórnym rynku części samochodowych jest oparta na dwóch fundamentalnych wartościach: jakości produktów i usługach. W przypadku tego drugiego elementu dostępność produktów w odpowiednim czasie ma znaczenie krytyczne, dlatego przyszli partnerzy biznesowi spółki będą odgrywać główną rolę w rozwoju strategii dystrybucji. Dla firmy NSK kluczowe jest utrzymywanie zapasów dla swoich partnerów, tak aby mogli oni zbudować dobre relacje z warsztatami i stale zapewniać  lokalne wsparcie.

Firma NSK obchodzi w 2016 r. 100-lecie działalności i z optymizmem spogląda w przyszłość dzięki strategii dla rynku IAM oraz rozwojowi koncepcji ´Vision 2026´.


Dr Jürgen Ackermann, Dyrektor Generalny NSK Europe Ltd., przewiduje, że wejście NSK na rynek IAM pomoże firmie osiągnąć następny etap rozwoju.
Istotne jest, aby nasza działalność osiągnęła kolejny etap rozwoju - mówi Jürgen Ackermann, Dyrektor Generalny NSK Europe Ltd.: Rynek części zamiennych w ciągu ostatniej dekady doświadczył wyjątkowego wzrostu, dlatego dziś jest dobry czas, aby korzystać z naszej wiedzy eksperckiej i zasobów, odpowiadając na potrzeby rynku IAM.

W kategoriach krótkoterminowych głównym celem firmy w nadchodzących miesiącach będzie zwiększenie poziomu rozpoznawalności marki NSK w zakresie części zamiennych dla samochodów.  Co więcej, w ciągu następnych 3 do 5 lat spółka chce dokonać skokowej zmiany na rynku i zbudować długoterminowe partnerstwo we wszystkich krajach, które leżą w gestii odpowiedzialności NSK Europe - od Władywostoku na dalekim wschodzie Rosji do Reykjaviku w Islandii.

Aby ułatwić ten proces spółka NSK uruchomiła specjalną stronę (www.nsk-autoaftermarket.com) dla klientów z rynku IAM, na której można znaleźć szczegółowe informacje o liniach produktowych i usługach firmy.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.nsk-autoaftermarket.com

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony