Nowości produktowe

Nowości produktowe

ponad rok temu  06.09.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Targi IC: Oferta szkoleniowa Castrol

W tym roku firma Castrol wprowadziła istotne zmiany w oferowanych szkoleniach kierowanych do mechaników, dystrybutorów i klientów.

Uczestników zachęca nowoczesna, interaktywna forma treningów z wykorzystaniem doświadczeń chemicznych oraz fakt, że największy nacisk położony jest na kwestie praktyczne. Dowiadują się oni m.in., jak przebiega proces dyspergowania sadzy w oleju, czym różni się gęstość od lepkości i po co stosuje się dodatki uszlachetniające. Mogą też zobaczyć doświadczenie z użyciem ciekłego azotu, obrazujące, jak zachowuje się olej mineralny i syntetyczny w bardzo niskich temperaturach. Trenerzy posługują się praktycznymi przykładami, prezentując zniszczone części silnika i objaśniając, do jakich uszkodzeń może dojść m.in. w wyniku niewłaściwego doboru oleju. Uczestnicy mogą też obejrzeć elementy „po przejściach” z silników samochodów używanych w rajdowym pucharze Castrol Edge Trophy czy w wyścigach Volkswagen Castrol Cup.

Szkolenia to element strategii biznesowej oraz wizerunkowej marki Castrol w Polsce. Ich głównym założeniem jest przekazywanie informacji nie tylko o konkretnych produktach, ale przede wszystkim poszerzanie wiedzy o środkach smarnych i najnowszych rozwiązaniach technologicznych, wykorzystywanych zarówno w samochodach użytkowanych na co dzień, jak i w świecie sportów motorowych.

Unowocześniona „Castrol Academy” cieszy się bardzo dużą popularnością – w blisko 50 przeprowadzonych do końca lipca szkoleniach wzięło udział już ponad 750 osób, podczas gdy w minionych latach było to średnio 500 osób rocznie.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony