Firma NSK, która należy do 50 najważniejszych na świecie dostawców branży motoryzacyjnej, po raz pierwszy wzięła udział w tegorocznych targach Automechanika we Frankfurcie. Firma wykorzystała swoją obecność na imprezie wystawienniczej, aby przekazać ważną wiadomość swoim klientom - sprawdzone komponenty, takie jak łożyska piast kół, będą obecnie dostępne na niezależnym rynku części samochodowych. Produkty zostały wprowadzone na rynek pod nową marką ProKIT i będą oferować tę samą jakość, którą NSK dostarcza swoim wieloletnim klientom OEM.
Paul Cranston, dyrektor nowej jednostki biznesowej Automotive Aftermarket w NSK Europe, przedstawia bardzo pozytywną konkluzję związaną z debiutem firmy na targach:
Na wystawie mieliśmy dużo spotkań z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, dzięki czemu uzyskaliśmy wiele informacji zwrotnych, które pomogą nam w dalszym rozwoju oferty.
Liczba gości odwiedzających stoisko NSK przekroczyła oczekiwania firmy:
Oprócz klientów z którymi odbyliśmy wcześniej uzgodnione spotkania, stoisko odwiedziło wielu dystrybutorów wyrażających zainteresowanie współpracą, którzy chcieli dokładnie poznać nasze cele i strategię. Odwiedzający przybyli z Niemiec i innych krajów europejskich, a także z dalszych regionów, takich jak Brazylia i Izrael.
NSK podkreśla, że pierwszy udział w tego typu targach branżowych był udaną publiczną prezentacją oferty nowego oddziału firmy. W nadchodzących tygodniach i miesiącach spółka będzie oczekiwać wzmocnienia istniejących relacji, poszerzenia dostępnego portfolio produktów i rozpoczęcia współpracy biznesowej z nowymi partnerami z rynku IAM rozciągającego się od Rosji do Europy Zachodniej.
Komentarze (0)