Platforma B2B ALZURA Tyre24 przygotowuje się do wystawienia się na targach Automechanika we Frankfurcie. W hali 9, na stoisku C69, platforma chce zachęcić do współpracy oraz handlu online i dzięki prezentacji nowych produktów i usług pokazać, jak łatwo jest kupować i sprzedawać.
Za pomocą nowego prostego i przejrzystego modelu cenowego oraz licznych narzędzi sprzedażowych ALZURA Tyre24 umożliwia klientom firmowym jeszcze bardziej indywidualny i dostosowany do ich potrzeb wybór optymalnego modelu konta. Ze względu na międzynarodowy charakter targów, platforma B2B chciałaby wykorzystać swoją obecność przede wszystkim do pozyskania nowych dostawców. Dzięki stoisku z napisem „Poszukiwani dostawcy” we wszystkich odpowiednich językach, platforma chce przyciągnąć uwagę potencjalnych dostawców z całej Europy. Obecnie 2000 dostawców w całej Europie oferuje na platformie artykuły z kategorii opony, felgi, części samochodowe (w tym części OE) oraz akcesoria. Platforma B2B ALZURA Tyre24 oferuje dostawcom z branży motoryzacyjnej rynek, za pośrednictwem którego mogą oni łatwo dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej po atrakcyjnych prowizjach sprzedażowych i bez wysiłku poszerzyć swój rynek w całej Europie.
Jak czytamy w komunikacie firmy: bez względu na to jak nowoczesny, informacyjny i szybki jest internet - nic nie zastąpi osobistego kontaktu, dlatego goszczący na stoisku mogą liczyć nie tylko na fachową poradę, ale także na swobodną rozmowę w miłej atmosferze.
Komentarze (0)