Nowa gama przemysłowych silników rzędowych Scania zostanie zaprezentowana po raz pierwszy podczas targów Bauma rozpoczynających się 24 października w Monachium.
Podczas targów Scania przedstawi kilka produktów, a wśród nich 13-litrowe silniki przemysłowe DC13 nowej generacji, znajdujące zastosowanie m.in. w generatorach prądu. Eksponowana będzie również maszyna elektryczna służąca jako zelektryfikowane źródło zasilania. Scania jest uznanym dostawcą niezawodnych silników przemysłowych, a obecnie jej produkty są jeszcze bardziej zrównoważone. Wydajność oferowanych przez firmę rozwiązań maksymalizują usługi telematyczne Scania, zapewniając najwyższej klasy obsługę i wsparcie. Tego typu usługi to nieodłączna część oferty Scania, która również zostanie zaprezentowana podczas targów.
Zalety 11-litrowego silnika DC11 nowej generacji będzie można ocenić przy pomocy wirtualnej rzeczywistości. Nowe silniki zajmują na ekspozycji centralne miejsce.
– To nasze najbardziej wydajne paliwowo silniki w historii. Gwarantują jeszcze wyższy moment obrotowy, wyższą moc oraz o połowę dłuższą żywotność – komentuje Pär Olof Åhlin, menedżer systemów zasilania Scania.
Nowe silniki Scania zapewniają osiągi i niezawodność, do których są przyzwyczajeni klienci Scania, oferują także większą redukcję CO2.
– Chcemy przyczynić się do tworzenia bardziej zrównoważonej przyszłości. Pozycja lidera, jaką zajmujemy w pojazdach ciężarowych i autobusach, obecnie dotyczy również silników przemysłowych – dodaje Pär Olof Åhlin.
– Jest to widoczne w różnego typu maszynach napędzanych silnikami Scania, które poruszają się poza drogami publicznymi i są przeznaczone np. do robót ziemnych. Zrównoważone rozwiązania to istotny element naszych nowych silników – mówi Mert Uzel, menedżer produktów dla przemysłu Scania.
Na targach Bauma będzie obecna współpracująca już wcześniej ze Scania włoska firma BRUNO, specjalizująca się w wynajmie generatorów prądotwórczych. Tym razem firma przedstawi testowy silnik DC13 nowej generacji, pracujący w jednym ze swoich urządzeń.
Fot. Scania Polska S.A.
Komentarze (0)