Wystartował odmieniony portal akumulator.pl. Najważniejszą, z punktu widzenia użytkowników, zmianą jest odświeżenie szaty graficznej oraz wdrożenie ulepszonej wersji wyszukiwarki akumulatorów. Teraz dobór akumulatora do konkretnej marki auta oraz – i to jest nowość – motocykla – stał się bardziej intuicyjny. Łatwiej też wybrać sklep, w którym można kupić wskazany model. Nowy akumulator.pl został też rozszerzony o strefę B2B, dostępną po zalogowaniu.
Nowe funkcjonalności umożliwiają teraz dobór nie tylko akumulatorów do samochodów osobowych, ale także – co jest nowością – do motocykli, skuterów, pojazdów rekreacyjnych i sportowych. Uwzględniają ponadto wymagania pojazdów z systemem Start-Stop. Istotnym zmianom poddana została również wyszukiwarka rekomendowanych punktów sprzedaży – teraz daje jeszcze lepsze możliwości przeszukiwania bazy pod kątem lokalizacji sklepu.
Czytaj także:
Tak powstają akumulatory. Zwiedziliśmy fabrykę Exide w Poznaniu [FOTO]
Najbardziej widoczną zmianą jest oczywiście layout portalu.Dostarcza również solidną dawkę informacji, np.: sezonowe porady dla kierowców, porady dotyczące użytkowania pojazdów i akumulatorów, nowinki ze świata motoryzacji, informacje dotyczące obsługi pojazdów, ruchu drogowego, przepisów, opisy technologii akumulatorowych etc. Nadal można także wysyłać do eksperta pytania dotyczące akumulatorów: wymagań technicznych, bezpiecznego użytkowania, itp.
– Nowa szata graficzna i ulepszone funkcjonalności portalu akumulator.pl to nie tylko kolejny ukłon w stronę użytkowników i ich rosnących potrzeb, ale także efekt doświadczenia, które Exide, jako wydawca portalu, zbierał od początku jego istnienia, czyli od 2007 roku. Uzyskana wiedza pozwoliła nam na zbudowanie nowej odsłony portalu – bardziej przyjaznej użytkownikom, a przede wszystkim dostarczającej praktycznych informacji. Zleżało nam na optymalizacji naszych wyszukiwarek, dzięki czemu dziś dobór akumulatorów marek Centra i Exide jest możliwy nie tylko do samochodów osobowych, ale też do szeroko rozumianej gamy motocykli oraz pojazdów sportowych i rekreacyjnych. Bardzo ważną zmianą jest wprowadzenie strefy profesjonalisty, dostępnej po zalogowaniu się do panelu B2B– mówi Mariola Michalczyk, kierownik marketingu w Exide Technologies S.A.
Komentarze (0)