Aftermarketowy specjalista - firma Blue Print - nową kampanią marketingową kładzie akcent na swój szeroki asortyment filtrów. Marka oferuje pokrycie ponad 90% wszystkich popularnych samochodów osobowych i dostawczych wprowadzonych na europejski rynek po roku 2000. Asortyment obejmuje szeroką gamę ponad 2 750 elementów filtracyjnych.
W oparciu o licencjonowane informacje OEM dedykowany zespół specjalistów stale identyfikuje nowe referencje OE. Dzięki temu klienci Blue Print zawsze mają gwarancję, że znajdą właściwe filtry - do właściwych zastosowań i we właściwym czasie!
Ponadto firma Blue Print opiera swoją reputację na jakości produktów oferowanych na motoryzacyjnym aftermarkecie. Każdy filtr Blue Print został zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie ze standardami OE. Regularne testy destrukcyjne i niedestrukcyjne zapewniają stałą jakość oferowanych produktów.
Blue Print pokazuje klientom na całym świecie swoje przywiązanie do jakości. W celu podkreślenia wysokich standardów jakości produktów Blue Print udziela na wszystkie części zamienne 3-letniej gwarancji producenta, co przewyższa wymagania prawne. To deklaracja marki w zakresie jakości.
Dlatego filtry Blue Print są odpowiednio dopasowane zgodnie z zasadą ‘Right First Time®’.
Więcej informacji na temat filtrów Blue Print można znaleźć na stronie https://www.blue-print.com/products/filtration/.
Komentarze (0)