Hiszpańska międzynarodowa firma Cojali, która niedawno odnowiła stronę internetową marki Cojali Parts, dostarczającą części do pojazdów użytkowych, chce przenieść relacje ze swoimi klientami poza samą sprzedaż. Chodzi o wsparcie techniczne od wyboru produktu po jego montaż w pojeździe.
Każdy z produktów posiada łatwo dostępną kartę katalogową z najważniejszymi cechami dotyczącymi jego działania, a także informacje pozwalające na szybką i łatwą identyfikację produktu.
Wszystkie te informacje obejmują usługę iParts Assist, która jest internetową platformą wsparcia dla warsztatów. Dzięki serii przewodników i samouczków wideo warsztat jest w stanie przeprowadzić montaż komponentów, które mogą wymagać określonych procedur instalacji, przeprogramowania lub użycia narzędzi diagnostycznych w łatwy i szybki sposób.
Cojali Parts oferuje komponenty do układu hamulcowego,zawieszenia, chłodzenia pojazdu, skrzyni biegów i układów napędowych, Są też komponenty elektroniczne i elektryczne oraz zestawy naprawcze. Szczegóły na stronie Cojali Parts.
Komentarze (0)