Alergeny również potrafią być bardzo niebezpieczne podczas jazdy – na przykład w sytuacji, gdy doprowadzają nas do kichania, które skutkuje jazdą „na ślepo” na odcinku 22m., przy poruszaniu się z prędkością 80km/h. Dystans ten oczywiście ulega zwiększeniu wraz ze wzrostem prędkości pojazdu.
Dodatki pozbawione biocydyów i cząstek nano-srebra używane w filtrach micronAir proTect są bezpieczne dla zdrowia i charakteryzują się długą żywotnością.
Filtry powietrza silnikowego
Podobnie jak my, silniki również muszą oddychać. Do poprawnego funkcjonowania, dzisiejsze silniki potrzebują, by dostarczane do nich powietrze było jak najlepiej oczyszczone – wolne od wilgoci, kurzu, drobnych cząstek. Muszą się również charakteryzować dobrą odpornością na wilgoć i jak najmniej postępującym spadkiem ciśnienia podczas swojej żywotności.
Rosnące straty ciśnienia powietrza doprowadzanego do silnika, skutkują zwiększonym zapotrzebowaniem na energię, przy tym samym efekcie. Wraz z upływem czasu, gdy filtr zapycha się drobnymi cząstkami, wzrasta zużycie paliwa a także ilość CO2 emitowanego do atmosfery. Typowe filtry wykazują niekorzystne właściwości oporowe.
Dzięki nieustannie polepszanemu, wysokowydajnościowemu materiałowi filtracyjnemu, nasze w pełni syntetyczne filtry powietrza silnikowego cechują się doskonałymi właściwościami filtracyjnymi i są bardzo efektywne w zakresie zachowania energii.
Włókna występujące w naszych włókninowych materiałach filtrujących są tworzone z dwóch rodzajów polimerów – jednego stanowiącego rdzeń i drugiego, służącego za powłokę zewnętrzną. Dzięki tej zaawansowanej technologii, w łatwy sposób możemy tworzyć włókna o różnej grubości oraz dużej wytrzymałości, która przekłada się na żywotność filtra.
Właściwie oczyszczone powietrze oznacza lepszy proces spalania i mniej „surowego” niespalonego paliwa, które bezpośrednio obniża degradację oleju silnikowego. Brak pyłków i drobnych cząstek, z kolei przekłada się na wydłużenie żywotności mechanicznych części takich jak turbiny, tłoki i zawory.
Komentarze (0)