Film opowiadający historię mechanika Mirka i jego przywiązanie do filtrów polskiego producenta PZL Sędziszów obejrzało już ponad 200 tysięcy internautów. Film, zrealizowany w technice sketchnotingu, spodobał się zarówno użytkownikom YouTube jak i Facebooka.
Producent filtrów zdecydował się na promocję swoich produktów w bardzo oryginalny sposób. Dotychczas firmy z branży motoryzacyjnej promowały swoje produkty prezentując ich specyfikę i możliwości użytkowe. PZL Sędziszów poszedł krok dalej i swoje produkty postanowił wpleść w opowieść o doświadczonym mechaniku, przy okazji prezentując część historii polskiej motoryzacji. W końcu sama firma, ze swoją 78-letnią tradycją i obecnością na rynku, może być uznana za jedną z najbardziej znanych marek polskiej motoryzacji.
Film został także wykorzystany do akcji promocyjnej, w której firma poszukiwała prawdziwych mechaników o imieniu Mirek. Dla tych, którzy zgłosili się do akcji, przewidziane zostały atrakcyjne nagrody, m.in. zestawy filtrów do samochodów, wizyta w fabryce firmy w Sędziszowie Małopolskim oraz szkolenie przeprowadzone przez inżynierów.
ZOBACZ FILM:
Komentarze (0)