Części i regeneracja

Warto wiedzieć

ponad rok temu  06.10.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Jedna rolka SKF w miejsce zestawu napinacza

Jak pogodzić efektywność złożonej naprawy samochodu z niższą ceną usługi? SKF ma na to gotowe rozwiązanie!

Współczesne samochody wyposażone są w coraz więcej odbiorników prądu, którym zasilanie zapewnić musi niezmienna od lat konstrukcja akumulatora. Zasoby jego energii uzupełniane są podczas jazdy przez alternator, co też wpływa na jego obciążenie, a tym samym przyspiesza proces zużywania się elementów napędowych. Jedną z najbardziej narażonych części jest napinacz paska klinowego.

Wymiana całego zestawu napinacza jest dla mechanika pracochłonnym zajęciem, a przez to kosztowna dla właściciela samochodu. Nad znalezieniem odpowiedniego rozwiązania obu kwestii pracowali inżynierowie SKF. W efekcie kompletny zestaw napinacza zastąpiono jedną rolką napędową.

W miejsce oferowanych do tej pory 53 referencji napinaczy dostępnych jest teraz 8 pozycji rolek napędowych SKF, co nadal zapewnia pokrycie parku samochodów użytkowanych w Europie. Już w samym procesie dystrybucji części oznacza to optymalizację stanów magazynowych. Z kolei mechanik, zaoszczędzony czas pracy może wykorzystać na realizację kolejnego zlecenia. Również dla właściciela pojazdu oznacza to krótszy okres oczekiwania na naprawę samochodu i niższe koszty części oraz usługi.

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ @28cali 1 ponad rok temu "którym zasilanie zapewnić musi niezmienna od lat konstrukcja akumulatora" - akumulatory rozwijają się bardzo szybko. Proponuje autorowi poczytać o współczesnych akumulatorach.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony