Takie i inne perspektywy dla popularyzacji marki Varta w naszym kraju zapowiedział Eric Mitchell, szef europejskiego oddziału amerykańskiej firmy Johnson Controls Power Solutions EMEA, podczas spotkania kierownictwa Johnson Controls z przedstawicielami mediów, które odbyło w Katowicach 14 grudnia 2010 r. Obecnie udział marek premium akumulatorów samochodowych na polskim rynku wynosi ok.15%. Jak ma się zmienić obraz rynku? Johnson Controls zamierza zintensyfikować współpracę z lokalnymi dystrybutorami i międzynarodowymi grupami zakupowymi z zamiarem przekonania ich do korzyści, jakie oferują akumulatory markowe, a także aby zapoznać ich z wymaganiami w zakresie akumulatorów występujących w samochodach z technologią Start-Stop. Dla warsztatów przygotowano ulepszoną wersję programu recyklingu Ecosteps. Teraz cały proces zbiórki i recyklingu akumulatora odbywa się za pośrednictwem autoryzowanych dystrybutorów uczestniczących w inicjatywie koncernu.
- Wspieramy też naszych partnerów, oferując specjalne programy szkoleniowe, mające wyjaśnić często niedoceniane szczegóły technologiczne oraz wysokie wymagania techniczne stawiane akumulatorom samochodowym. Następstwem powyższego jest również niemal podwojenie w roku 2010 zatrudnienia w katowickim biurze handlowym firmy Johnson Controls – informował Eric Mitchell.
Komentarze (0)