Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  19.11.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

KAMOKA: przekładnie kierownicze -fabrycznie nowe, bez kaucji

Marka KAMOKA rozszerzyła swój asortyment o nowe, wysokiej jakości przekładnie kierownicze, które są sprzedawane bez kaucji. W tym roku dostępne są 32 referencje produktu: do układów kierowniczych z hydraulicznym i elektrycznym mechanizmem wspomagania, a także do układów bez wspomagania. 

Przekładnie kierownicze KAMOKA to oferta fabrycznie nowych części, które są nieużywanymi i nieregenerowanymi produktami. Zapewnia to idealną współpracę wszystkich elementów produktu oraz ich proporcjonalne zużywanie się, a dzięki temu umożliwia długotrwałe użytkowanie. Sprzedawane są bez kaucji. 

Dbałość o precyzję projektu i wykonania 

Konstrukcja przekładni do poszczególnych modeli aut dokładnie odpowiada specyfikacji i wymaganiom stawianym analogicznym częściom produkowanym na pierwszy montaż.  

Wybrane przekładnie posiadają zmodyfikowany kąt nachylenia zębów w stosunku do części OE, co ma na celu poprawę parametrów pracy, między innymi takich jak: współpraca zębów, cichobieżność i precyzja prowadzenia. 

Wysoka jakość materiałów i trwałość produktów

Tłoki przekładni wykonane są ze specjalnie ulepszanej stali jakościowej, która zapewnia podwyższoną odporność na ścieranie. Tuleje prowadzące listwy zębate wyprodukowano z polioksymetylenu (POM), który wyróżnia się dużą odpornością, a także wytrzymałością na rozciąganie i naturalną smarownością.

Przy produkcji osłon przeciwpyłowych zastosowano elastyczne tworzywo wzmacniane włóknami. Uszczelki wewnętrzne i zewnętrzne z NBR (uszczelki olejowe) odznaczają się dużą trwałością, a także odpornością na agresywne działanie substancji ropopochodnych. 

Marki aut, do których dostępne będą przekładnie kierownicze KAMOKA to: Alfa Romeo, Audi, Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Hyundai, KIA, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Toyota, Volkswagen. 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony