Części i regeneracja

Układ hamulcowy i zawieszenie

ponad rok temu  28.02.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Klocki hamulcowe TRW Sinter Road & Track (SRT)  z certyfikatem ABE

Klocki hamulcowe premium Sinter Road & Track (SRT) TRW przewyższają zwykłe klocki hamulcowe pod wieloma względami. Nawet w najtrudniejszych warunkach zapewniają bezpieczne i precyzyjne hamowanie. W porównaniu ze zwykłymi klockami wykonanymi ze spieków metalowych, wykazują w czasie dużych obciążeń znacznie dłuższą trwałość i dokładniejszy moment zadziałania.

Klocki hamulcowe TRW Sinter Road & Track (SRT) przekonają nawet zaawansowanych motocyklistów wykorzystujących swoje umiejętności w amatorskich wyścigach lub na track-dayach - przede wszystkim dzięki świetnej dozowalności, stałej i niezakłóconej sile hamowania (nawet przy dużych obciążeniach termicznych), doskonale wyczuwalnemu momentowi zadziałania oraz niewielkiemu naciskowi niezbędnemu do rozpoczęcia procesu hamowania.

Klocki hamulcowe (SRT) posiadają certyfikację ABE i mogą być łączone z oryginalnymi tarczami hamulcowymi, a także ze wszystkimi tarczami TRW. Bez względu na to, czy będą wykorzystywane do dynamicznej jazdy po krętych trasach, na torze wyścigowym czy użytkowane przez posiadaczy ciężkich maszyn np. „custom” – te ciche klocki są tak samo dobrym wyborem.

Za sprawą opatentowanej technologii NRS™, utrata lub rozwarstwianie materiału ciernego klocka są niemożliwe. Podstawa klocków hamulcowych Sinter Road & Track (SRT) ma specjalnie wyprofilowany kształt haczyków trwale wnikający w materiał cierny i utrzymujący go nawet przy najbardziej ekstremalnych obciążeniach termicznych.

W produkcji klocków hamulcowych Sinter Road & Track (SRT) zastosowano najnowocześniejsze metody technologiczne. Mieszanka elementu ciernego ze spieku metalowego jest nanoszona w procesie spiekania na gorąco pod działaniem dużego prądu w wyniku indukcji elektrycznej. W ten sposób uzyskano doskonałą, jednolitą strukturę okładziny zapewniającą stały współczynnik tarcia aż do osiągnięcia minimum płaszczyzny ciernej. Brak spadku wydajności względem obciążenia termicznego lub stopnia zużycia, a także idealna dozowalność będą argumentami dla najbardziej wymagających kierowców.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony