Amortyzatory to części szczególnie odpowiedzialne za bezpieczeństwo jazdy. W przypadku uszkodzenia zachodzi bezwarunkowa konieczność ich wymiany. Najpóźniej po przejechaniu 80.000 kilometrów powinny zostać poddane kontroli w warsztacie. W swoim najnowszym filmie „Mechanicy MEYLE" na przykładzie VW Transportera V, prezentują proces ich wymiany. Dodatkowo przedstawiają amortyzatory MEYLE‑ORIGINAL, które są szczególnie odporne na zużycie.
Amortyzatory zamontowane w samochodzie podlegają ciągłemu zużyciu. Obciążenia, dziury w nawierzchni, ciężko przejezdny teren, duże ładunki lub ciągnięcie przyczepy zaliczają się do największych obciążeń, na jakie narażone są amortyzatory. Dodatkowe czynniki zewnętrzne takie jak kurz, wilgoć i sól drogowa zwiększają to zużycie. W zależności od przebiegu, układ zawieszenia wraz ze zmniejszonym działaniem amortyzatorów staje się bardziej „mięki". Skutkiem tego jest podwyższone ryzyko bezpieczeństwa jazdy: Wydłużona droga hamowania, utrata funkcjonalności elektronicznych systemów wspomagania, jak ABS i ESP, oraz zmniejszenie przyczepności opon aż po zagrożenie zwiększonego zagrożenia aquaplaningu.
MEYLE oferuje asortyment ponad 650 wysokiej jakości amortyzatorów MEYLE‑ORIGINAL znajdujących zastosowanie w około 214 milionów pojazdów w Europie. Amortyzatory MEYLE‑ORIGINAL są szczególnie odporne na zużycie: osłona ochronna w postaci powłoki naniesionej w procesie elektrochemicznym chroni tłoczysko amortyzatora przed abrazją. Testy z solą drogową wykazały znacznie mniejszą korozję na powierzchni tłoczyska amortyzatora, niż na produktach siedmiu głównych, rynkowych konkurentów.
Komentarze (0)