Cztery nowe świece D-Power, oznaczone krótkimi numerami 56, 57, 58 i 59, mają zastosowanie w blisko 100 najnowszych samochodach, gwarantując pewny i przyjazny dla środowiska start zimnego silnika, nawet w bardzo niskich temperaturach.
Szczególne predyspozycje na najlepiej sprzedające się modele mają świece D-Power 56 (Y1005J) oraz D-Power 57 (Y1002AS), które jednocześnie są instalowane na oryginalnym wyposażeniu.
Pierwsza z nich, D-Power 56, zapewnia warsztatom i sklepom perfekcyjnie dopasowany produkt do 50 ostatnio wprowadzonych modeli Citroena, Fiata, Forda i Peugeota. Najstarsze z nich pochodzą z rocznika 2004.
Z kolei świeca D-Power 57 (Y1002AS) posiada opracowany przez NGK system AQGS (Advanced Quick Glow System) i występuje w większości silników diesla Grupy Volkswagen. Obecnie jest instalowana na oryginalnym wyposażeniu w Audi A3, TT Quattro, VW Polo, Golfie Plus, jak również w kilku modelach Skody Octavii. We wszystkich tych samochodach gwarantuje niezawodny zapłon dzięki wyjątkowo cienkiej końcówce żarzącej, która ma średnicę jedynie 3,5 mm. Dzięki temu świeca ta osiąga temperaturę pracy 1000°C zaledwie w ciągu 2 sekund i bardzo szybko rozprasza ciepło w komorze spalania. Posiada też znakomite właściwości dogrzewania.
Podobnie jak D-Power 57, nowy D-Power 58 (Y8001AS) również posiada system AQGS i jest stosowana przez Grupę PSA jako jedyna świeca żarowa na oryginalnym wyposażeniu do 2-litrowych wersji Citroena Picasso, Grand Picasso, Peugeota 3008 oraz 5008. Natomiast nowa świeca D-Power 59 jest idealnym wyborem do wielu modeli Mitsubishi, np. Pajero.
Komentarze (0)