DENSO Aftermarket zaktualizowało swoją witrynę. Dzięki nowym funkcjom, treściom i wizualizacjom strona jest jeszcze bardziej intuicyjna i pomocna dla profesjonalistów z rynku wtórnego.
Aby ułatwić użytkownikom szybkie znajdowanie odpowiednich części – zwłaszcza podczas skomplikowanych wyszukiwań – został on gruntownie przebudowany, tak aby być jeszcze bardziej przyjazny i intuicyjny dla użytkownika. Nowa strona internetowa (https://www.denso-am.eu/pl) pobiera dane w czasie rzeczywistym, dzięki czemu w sekcji „Gdzie kupić” można znaleźć najświeższe informacje, na przykład o dystrybutorach DENSO. Ponadto, w zależności od profilu, użytkownicy – dystrybutorzy, warsztaty lub osoby prywatne – mogą się zalogować i uzyskać dostęp do ekskluzywnych informacji.
Strona jest również zintegrowana z innymi usługami online DENSO Europe, takimi jak platforma e-learningowa – na której znaleźć można szkolenia techniczne i wziąć udział w konkursie „Liga Prawdziwych Mechaników” – platforma gwarancyjna i-claim oraz witryna e-commerce. Dzięki temu strona ma znacznie bardziej interaktywny, multimedialny charakter niż dotychczas. Na stronie zaktualizowano również treści dotyczące produktów i kategorii oraz wykorzystano nowe elementy wizualne.
- Projektując nową stronę internetową kierowaliśmy się czymś więcej niż tylko estetyką czy naprawianiem błędów - wyjaśnia Fatiha Laauich, Pan EU Strategic Marketing Manager.
- Chodziło o postawienie potrzeb naszych klientów i partnerów na pierwszym miejscu. Ułatwienie korzystania z kluczowych usług, inteligentniejsze wykorzystanie danych i automatyzacja niektórych popularnych funkcji umożliwia odwiedzającym znacznie szybsze dotarcie do potrzebnych informacji, co ostatecznie zapewnia im lepsze wrażenia podczas korzystania ze strony.
Komentarze (0)