MotoRemo na targach Automechanika Frankfurt zaprezentuje nowość w swojej ofercie - turbosprężarki firmy Garrett serii-G. To nowe oblicze turbosprężarki do motosportu.
Mniejsze gabaryty, większa wydajność dzięki zastosowaniu nowych rozwiązań:
- jednoczęściowy korpus środkowy ze zintegrowaną płytą tylną; zwiększa trwałość eliminując miejsca możliwych awarii
- cztery duże porty wodne; ułatwiają proces instalacji, zwiększają efektywność chłodzenia
- krótszy wkład łożysk; umożliwia zastosowanie podwójnych pierścieni uszczelniających po obu stronach układu wirującego
- zintegrowany restryktor oleju 1mm/4AN; zapewnia właściwe ciśnienie w komorze olejowej
- koło turbiny z superstopu Mar-M; pozwala na pracę w temperaturach do 1050 ° C.
Turbosprężarki dostępne będą:
- w dwóch wersjach uwzględniających rozmiar koła kompresji: G25-550 i G25-660.
- dla pojazdów o pojemności od 1.4L do 3.0L
- w standardowej i odwrotnej rotacji; idealne rozwiązanie w montażu zarówno pojedynczych jak i podwójnych wersji (np. silniki widlaste)
- z możliwością zastosowania różnego rodzaju korpusów turbiny, wykonanych ze stali nierdzewnej w wersji z flanszą T25 (wyposażaną w wewnętrzny wastegate) oraz uniwersalne podłączenie v-band (do zastosowania zewnętrznego zaworu).
Komentarze (0)