Opracowane przez Delphi rozwiązania technologiczne zostały zaprojektowane po to, aby umożliwić kierowcy koncentrację na kierowaniu pojazdem podczas podłączania nowych systemów komunikacji i rozrywki. Osiągnięcie tego celu gwarantuje kilka rozwiązań, do których należą:
- inteligentne rozwiązania aktywnego bezpieczeństwa (zapewniające, że wszystkie najważniejsze informacje prezentowane są w polu widzenia kierowcy, kiedy patrzy on do przodu – na wysoko zainstalowanym wyświetlaczu sterowanym z wielofunkcyjnej kierownicy lub głosem),
- maksymalizacja możliwości i szeroka integracja systemów komputerowych zainstalowanych w pojeździe w celu zapewnienia łatwego dostępu do niezawodnych systemów rozrywki i nawigacji za pośrednictwem Radia Nawigacyjnego
- umożliwienie kierowcy śledzenia, lokalizowania, uzyskania dostępu, zabezpieczenia i zdiagnozowania swojego pojazdu w każdym miejscu i o każdej porze przy użyciu inteligentnego urządzenia z dostępem do Internetu lub wyszukiwarki,
- wprowadzenie systemów bezprzewodowego ładowania baterii smartfonów, tabletów i przenośnych systemów nawigacji, umożliwiających pełne naładowanie tych urządzeń przy jednoczesnej elastyczności, jeśli chodzi o miejsce ich umieszczenia w samochodzie.
- Delphi uważa, że bezpieczeństwo jazdy i łączność winny być osiągane wtedy, kiedy kierowca ma wzrok skierowany na drogę, ręce trzyma na kierownicy i koncentruje się na kierowaniu pojazdem – twierdzi Jeffrey J. Owens, dyrektor ds. technologii w Delphi. -
Przykładowo, opracowany przez Delphi aktywny interfejs pomiędzy człowiekiem a maszyną – MyFi Active Safety human-machine interface (HMI) – steruje rozmieszczeniem wszystkich ważnych informacji w polu widzenia kierowcy, umożliwiając sterowanie wszystkimi ważnymi funkcjami za pomocą przycisków umieszczonych na kole kierownicy lub za pomocą systemów rozpoznawania dźwięku. MyFi monitoruje ruch drogowy i wiadomości tekstowe otrzymywane przez kierowcę – jeżeli ruch jest duży, wówczas kierowca musi się koncentrować na jeździe samochodem; w tej sytuacji system aktywnego bezpieczeństwa nie odczyta na głos otrzymanej wiadomości.
Komentarze (0)