UFI Filters jest dostawcą na pierwszy montaż modułu olejowego do wszystkich silników 2-litrowych serii EA288 evo z systemem mild hybrid produkowanych przez Grupę Volkswagen, o mocy od 100 kW (136 KM) do 150 kW (204 KM).
Systemy filtracyjne UFI Filters spełniają wymogi najnowszych napędów hybrydowych, takich jak czterocylindrowy silnik Volkswagen Group z rozrusznikiem-generatorem połączonym z akumulatorem litowo-jonowym. Silnik z serii EA 288 evo niemieckiego producenta zmniejsza emisję CO2 o 10 g/km w porównaniu z poprzednią wersją również dzięki zastosowaniu modułu UFI Filters, który kontroluje temperaturę układów smarowania i chłodzenia, a jego zoptymalizowana konstrukcja redukuje spadki ciśnienia.
To jeden z najpopularniejszych i najbardziej cenionych silników niemieckiej firmy. Jest on montowany w takich modelach samochodów jak Volkswagen Golf, Passat, Škoda Octavia i SEAT Leon. Silnik oferuje liczne korzyści w zakresie zużycia paliwa, komfortu jazdy i osiągów.
Moduł UFI Filters, z plastikowym korpusem i o zmniejszonych rozmiarach, pozwala zredukować wagę silnika i zużycie paliwa. Jest on wyposażony w zawór by-pass oraz w zawór elektromagnetyczny, który umożliwia lepszą kontrolę przepływu oleju i płynu chłodzącego silnik, a także znacząco ogranicza emisję CO2. Systemy wbudowane w moduł UFI Filters gwarantują niską utratę ciśnienia w układzie smarowania, a przy tym poprawiają osiągi silnika i zmniejszają zużycie paliwa. Moduł filtracyjny posiada również plastikowy zawór spustowy ułatwiający serwisowanie.
To bardzo ważny projekt dla Grupy UFI Filters, ponieważ nasz produkt jest montowany w jednym z najlepiej ocenianych silników. Jedną z kluczowych zalet oferty Grupy dla dystrybutorów na rynku aftermarket są produkty na wyłączność. Nasi klienci mogą uzyskać oryginalne części zamienne, montowane również jako pierwsze wyposażenie, wcześniej niż konkurencja. Nowe produkty będą dostępne w katalogu aftermarket UFI i SOFIMA od przyszłego roku - mówi Luca Betti, Group Aftermarket Business Unit Director.
Komentarze (0)