Z nadejściem wiosny niemiecki producent zmienia oryginale, niebiesko-żółte pudełka, w które pakowane są filtry Hengst. Poza odświeżonym wyglądem pudełko zostało wzbogacone w przydatne informacje:
- oznaczenie typu filtra z piktogramem wskazującym odpowiednią grupę produktów,
- kod QR prowadzący bezpośrednio do karty produktowej danego filtra w katalogu online, gdzie znajdziemy wszystkie istotne informacje (np. zastosowanie, sposób pakowania i wymiary danego filtra).
Każdy z ponad 2600 filtrów z oferty Hengst dla samochodów osobowych, pojazdów użytkowych, maszyn budowlanych oraz zastosowań morskich, cechuje najwyższa jakość - powiedział Oliver Nabrotzky, wiceprezes grupy Hengst. - Klienci i użytkownicy na całym świecie doceniają know-how, jakość, obsługę i partnerskie relacje, które są fundamentem działalności Hengst Filter. Teraz te same standardy możemy przekazać także w nowym projekcie opakowania.
Nowe pudełko Hengst Filter jest już dostępne na rynku.
Komentarze (1)