Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  05.06.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowy system konfiguracji pomp oleju

MS Motorservice International GmbH opracowała nowy system konfiguracji pozwalający na zestawianie dwunastu wariantów pomp oleju jako części zamiennych do silników MAN D08. Oprócz zalet wynikających z konstrukcji pomp warsztaty korzystają zwłaszcza ze znacznie uproszczonego systemu zamawiania. Pompy są dostępne na rynku wtórnym pod marką BF.

Dwanaście możliwości kombinacji

Do tej pory konieczne było oddzielne zamawianie każdego elementu tych pomp z indywidualnym numerem artykułu, takich jak korpus pompy, koła zębate, śruby, podkładki, zabezpieczenia śrub, podkładki sprężynowe, nakrętki sześciokątne, złączki i uszczelki o przekroju okrągłym. Dzięki nowemu systemowi konfiguracji wystarczy wybrać jedną z trzech pomp o numerze artykułu 20 1402 08260, 20 1402 08340 i 20 1402 08360 i zestawić ją z jednym z czterech kół zębatych napędu. Koła zębate napędu różnią się średnicą, wysokością i liczbą zębów. Wybrana pompa jest dostarczana w stanie wstępnie zamontowanym włącznie z odpowiednimi uszczelkami i elementami złącznymi, co oszczędza konieczność dokupywania dodatkowych części. Dodatkowo w opakowaniu znajduje się klej do śrub i szczegółowa instrukcja montażu. Specjalista w zakresie części zamiennych zapewnia niezawodne działanie tych pomp przez staranne kontrole: przed dostawą każda pompa jest testowana na stanowisku kontrolnym zgodnie ze specyfikacjami producenta oryginalnego wyposażenia w odniesieniu do strumienia objętościowego i ciśnienia oleju. 

Rozwój konstrukcyjny

W procesie konstrukcyjnym pomp oleju inżynierowie Motorservice położyli duży nacisk nie tylko na możliwie szeroki zakres zastosowania, lecz także zadbali o to, aby nowe produkty spełniały wysokie standardy jakościowe przedsiębiorstwa. Jedną z cech szczególnych konstrukcji pomp oleju jest wykonanie obu wyporowych kół zębatych w korpusie pompy ze spieków metalowych. W porównaniu do kół zębatych z litego materiału umożliwia to uzyskanie dokładniejszego kształtu z bardzo ciasnymi promieniami. To z kolei zapewnia bardzo spokojną pracę pompy podczas eksploatacji i tym samym niższy poziom hałasu silnika. Te pompy oleju są stosowane w ponad milionie pojazdów na świecie, wyposażonych w silniki MAN serii D08 (Euro IV do VI). Są to pojazdy ciężarowe serii TGL i TGM, autobusy MAN oraz maszyny rolnicze i budowlane, pojazdy specjalne i silniki przemysłowe.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony