Części i regeneracja

Marketing w warsztacie

8 miesięcy temu  20.03.2024, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

Pokolenie 'Digital Natives' zaopatruje warsztat

Coraz więcej osób odpowiedzialnych za zakupy w warsztatach to najmłodsze pokolenie. W świecie wirtualnym czują się tak samo dobrze, jak w realnym – a często nawet lepiej. Postrzegają Internet jako kluczowe źródło informacji i wiodący kanał zakupów części samochodowych.

Gdy intensywność konserwacji i naprawy pojazdu maleje, pozyskiwanie części staje się kluczowym wyzwaniem dla warsztatów. Gdy „zysk tkwi w zakupach”, swą przedsiębiorczością wykazuje się pokolenie 'Digital Natives'. Coraz więcej handlowców chce korzystać z pełnej wiedzy platform zakupowych. I coraz więcej osób zaopatrujących w części warsztaty inwestuje w konto Premium.

Platforma B2B ALZURA Tyre24 cieszy się rosnącą popularnością w Polsce właśnie za sprawą Premium Account. Konto Premium oferuje warsztatom olbrzymią wartość dodaną przy zakupach online na platformie.

- Nasi klienci doceniają korzyści, jakie oferuje im konto Premium Marketplace. Dzięki niemu nasi klienci biznesowi mogą korzystać z darmowej dostawy już od 0 euro, gwarancji najlepszej ceny, ochrony kupującego i licencji na mobilną aplikację. Dzięki temu warsztaty mogą jeszcze efektywniej i korzystniej dokonywać zakupów - mówi szef ALZURA Tyre24, Michael Saitow.

Konto Premium Marketplace adresowane jest szczególnie do warsztatów, które mają duże zapotrzebowanie na opony, felgi i części zamienne. Ponieważ intensywność konserwacji i naprawy pojazdu maleje, pozyskiwanie materiałów staje się kluczowym wyzwaniem dla warsztatów.

ALZURA Tyre24 oferuje warsztatom kompleksowe rozwiązania mające na celu poprawę marż i długoterminowej rentowności. Istotnym elementem jest szeroki asortyment ponad 2000 dostawców, wykraczający daleko poza możliwości regionalnej hurtowni części. Warsztaty korzystają z ogromnej różnorodności produktów w konkurencyjnych cenach.

- Wzrastające zapotrzebowanie na konto Premium Marketplace pokazuje, że nastawienie wobec kwestii 'Online' uległa zmianie - wyjaśnia Saitow.

- Coraz mniej klientów podchodzi sceptycznie do nowości. Możemy im rozwiać wątpliwości dotyczące zamawiania części online i podkreślać korzyści finansowe. To odzwierciedla się w naszym imponującym wzroście w branży części, który utrzymuje się również w 2024 roku. Czasami zamawianych jest nawet więcej części niż opon miesięcznie.

A skoro również kwestie zwrotu części i realizacji gwarancji są możliwe na platformach B2B, tak samo jak w handlu stacjonarnym, to wątpliwości i obaw jest coraz mniej. Jest tak, skoro procesy są inaczej skonstruowane, ale rezultaty są takie same.

Michael Saitow uważa sukces „Online” i związany z nim wzrost kont Premium Marketplace także za kwestię pokoleniową. I potwierdza, że coraz więcej osób odpowiedzialnych za zakupy w warsztatach należy do pokolenia 'Digital Natives', więc postrzega Internet jako kluczowe źródło informacji i zakupów.

Fot. ALZURA AG / ALZURA Tyre24

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony