- przedstawić kompletną naprawę, którą warsztat przeprowadził w pojeździe klienta. Można wygenerować bezpłatnie wiadomość tekstową do kierowcy wraz z załączonymi zdjęciami zarówno przed jak i po wykonaniu usługi.
W okresie wzmożonych prac naprawczych jest znakomitym narzędziem do komunikowania się z klientami a zarazem pozwala na zwrócenie uwagi kierowcom, iż stan techniczny takich elementów zawieszenia jak: amortyzatory, sprężyny, zestawy montażowe i zestawy osłonowo-ochronne mają kluczowy wpływ na bezpieczeństwo i komfort jazdy.
Równie ważny w uświadamianiu kierowców może być przygotowany przez KYB film przedstawiający test starych i nowych amortyzatorów. Wykorzystuje on nową funkcję wirtualnej rzeczywistości, oferowaną przez YouTube, która pozwala widzowi na odwracanie głowy w dowolnym kierunku, dając wrażenie jakby znajdował się w samochodzie wraz z kierowcą.
Film przedstawia dwa identyczne samochody wykonujące różne manewry. Pierwszy pojazd ma przebieg 80.000 km oraz posiada zużyte amortyzatory, natomiast drugi samochód jest wyposażony w nowe amortyzatory KYB. Najpierw wykonują razem test w formie slalomu, aby ocenić sterowność i kontrolę nad pojazdem przy prędkości 50 km/h. Następnie przeprowadzony jest test hamowania awaryjnego przy prędkości 70 km/h. Widz łatwo może zauważyć różnice w zachowywaniu się obydwu pojazdów. W trakcie testu hamowania, droga zatrzymywania pojazdu z nowymi amortyzatorami była krótsza o prawie całą długość pojazdu. Może to oznaczać różnicę między bezpiecznym zatrzymaniem a uderzeniem w przeszkodę.
Czas oczekiwania klientów w warsztacie może być odpowiednio zagospodarowany. Z wykorzystaniem okularów VR (dostarczanych nieodpłatnie przez KYB) warsztat może zaproponować klientom obejrzenie filmu, co pozwoli wielu kierowcom zrozumieć potrzebę kontroli i ewentualnej wymiany uszkodzonych bądź wyeksploatowanych amortyzatorów.
Komentarze (0)