Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  21.09.2010, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Sprawdzanie dostępności produktów on-line

Hella rozbudowuje zakres oferowanych rozwiązań dla klientów. W ślad za utworzeniem Działu Obsługi Klientów, poszerza się również paleta narzędzi, które mogą ułatwić klientom przeglądanie stanów magazynowych i zakupy.
W oparciu o już działającą platformę internetową Hella Aftermarket Club, możliwe jest od teraz sprawdzanie dostępności produktów oferowanych przez Hella Polska on-line.
Klienci otrzymują swoje hasło i link do witryny AMC, gdzie w łatwy i natychmiastowy sposób mogą uzyskać informację o tym, czy produkty są dostępne w ilościach, na jakie jest zapotrzebowanie. Do tej pory dostęp do AMC miały tylko centrale hurtowni motoryzacyjnych, obecnie możliwość sprawdzania dostępności będzie również możliwa dla ich filii.
Uzyskaną informację można wydrukować albo zapisać w formacie PDF. Podczas sprawdzania dostępności istnieje również możliwość przekierowania do katalogu Helli on-line, gdzie można otrzymać więcej informacji o wybranym produkcie (w tym m.in. zdjęcie).
Niekwestionowaną zaletą tego rozwiązania jest również fakt, że działa ono 24 godz./dobę przez 7 dni w tygodniu (część klientów Helli pracuje również w soboty).

[img_full]7504|8517[/img_full]

[img_full]7504|8518[/img_full]

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony