ELIT Polska, ogólnopolska sieć hurtowni motoryzacyjnych, poinformowała o wprowadzeniu do oferty wielu nowych, renomowanych marek części oraz płynów eksploatacyjnych do pojazdów osobowych i ciężarowych. Nowe marki to m.in. MPM Oils (środki smarne), ERA (akumulatory) oraz ELSTOCK (zawory EGR, alternatory, rozruszniki, zaciski), które wytwarzane są zgodnie ze standardami rynku OE.
W obszarze olejów silnikowych i przekładniowych, prym wśród nowości w ofercie ELIT Polska wiedzie pełna gama produktów marki MPM Oils. Oprócz wielu referencji płynów i środków smarnych, korzystanie z marki MPM to dla kierowców szereg dodatkowych korzyści. Spośród nich należy wyszczególnić: wysoką jakość potwierdzoną certyfikatami, rekomendacje największych koncernów samochodowych na świecie (BMW, Mercedes, Skoda, Audi, Mazda, Volvo, Peugeot, Renault, VW, Kia i wiele innych), szczegółowe specyfikacje techniczne oraz rozbudowane porady odnośnie eksploatacji.
Jeśli chodzi o akumulatory, jest to specjalizacja marki ERA. Baterie tego producenta znajdują zastosowanie w pojazdach osobowych, ciężarowych, maszynach budowlanych, pojazdach rolniczych oraz autobusach. Akumulatory ERA charakteryzują się optymalną mocą rozruchową (duża wydajność rozruchu na zimno), długim cyklem życia oraz specjalną konstrukcją „Enhanced Flooded Battery”. Jest ona niezbędna, aby zapewnić stałą dostawę energii nawet podczas częstych cykli rozruchu i zatrzymania, a także w celu zapobiegania głębokim rozładowaniom baterii. Z tego względu akumulatory ERA idealnie nadają się do coraz popularniejszych pojazdów wyposażonych w system start-stop.
Cieszymy się, że w ręce naszych klientów oddajemy kolejne renomowane marki części, spełniające standardy OE. To bardzo ważne, by rynek aftermarket „zasilać” jakością i rozwiązaniami na światowym poziomie. Co ważne, wprowadzenie tych marek sprawia, że w ofercie ELIT Polska znajduje się już blisko milion referencji – to najbardziej rozbudowana oferta na rynku polskim. Produkty MPM Oils, ERA i ELSTOCK znaleźć można już we wszystkich filiach ELIT Polska oraz w katalogu on-line, dedykowanym dla klienta biznesowego - mówi Anna Cebeńko, Marketing Manager w ELIT Polska.
Komentarze (0)