Zauważając potrzeby rynku, ContiTech rozpoczął silną ekspansję w aspekcie zapewnienia całości układu paskowego, oferując z roku na rok coraz szerszy asortyment. Tym samym od kilku lat w ofercie firmy, poza standardową i uzupełnianą ofertą pasków, znajdują się również zestawy naprawcze pasków rozrządu oraz wielorowkowych, jak również sprzęgła alternatora OAP oraz tłumiki drgań skrętnych TVD. Oferta jest z roku na rok systematycznie poszerzana oraz, co ciekawe, rozwijana równolegle z ofertą serwisową, aby zapewnić mechanikom pełen serwis – od dostarczenia najwyższej jakości produktu do zapewnienia specjalistycznych narzędzi włącznie.
Skracając odległość producent – klient, ContiTech prowadzi bardzo szeroką działalność szkoleniową, którą w 2013 roku poszerzył o cykl całodniowych szkoleń warsztatowych, prowadzonych przez doświadczoną kadrę szkoleniową na popularnych jednostkach silnikowych tj.:
- VW 2.0 TDI 16V CR,
- VW 1.4 16V,
- Audi 2.8 V6 30V,
- Opel 2.0 16V,
- Renault 1.6 16V,
- Mitsubishi 2.4 GDI.
Tym samym obecna oferta szkoleniowa realizowana jest w czterech różnych zakresach:
- szkolenia produktowo-teoretyczne, skierowane do sił sprzedażowych,
- szkolenia techniczne podstawowe, teoretyczne, skierowane do mechaników,
- szkolenia specjalistyczne warsztatowe, praktyczne, skierowane do mechaników,
- szkolenia w ramach programu „Młode Kadry” zainicjowanego przez Inter Cars: podstawowe, teoretyczne, skierowane do uczniów szkół mechanicznych.
Program oferowanych szkoleń jest dostosowany do każdego poziomu zaawansowania, skutecznie podnosząc wiedzę oraz umiejętności praktyczne mechaników, a co za tym idzie – poprawiając jakość oraz bezpieczeństwo oferowanych usług.
Za sprawą coraz bardziej skomplikowanych jednostek napędowych, a w konsekwencji – bardziej skomplikowanych napraw, popyt na szkolenia specjalistyczne wśród mechaników jest ogromny. Mechanicy uczestniczący w szkoleniach zyskują wiedzę oraz pewność siebie w kontakcie z nagłymi i nieprzewidzianymi „niespodziankami”.
- Umiejętność radzenia sobie ze skomplikowanym silnikiem zależy nie tylko od posiadanego wyposażenia, ale przede wszystkim od zastosowanej wiedzy i doświadczenia, które nabywa się proporcjonalnie do ilości wymian rozrządu – uważa Roman Boluk, trener techniczny w Polsce. - Szkolenia są jednym z elementów kształtujących rozwój każdego mechanika.
Działalność szkoleniowa, wsparcie sił sprzedażowych, doskonały produkt jakości OE oraz wsparcie serwisowe czynią ContiTech firmą elastyczną i dobrze zorganizowaną na wymagającym i odpowiedzialnym rynku, jakim jest rynek napędu paskowego.
Jacek Sozański, Menedżer ds. Klientów kluczowych, ContiTech Polska
Komentarze (0)