Podczas naprawy wahacza zawieszenia w wymienionych wyżej modelach marki Mercedes-Benz okazuje się, że nowa tuleja wahacza ma inną konstrukcję w porównaniu do zdemontowanego elementu.
Przyczyna
W trakcie produkcji wymienionych wyżej modeli marki Mercedes-Benz dokonano modyfikacji elementów układu zawieszenia pod kątem charakterystyki w zakresie hałasu, drgań oraz uciążliwości pracy. Pierwotnie stosowana tuleja metalowo-gumowa wahacza zawieszenia została zastąpiona elementem hydraulicznym. Niemniej jednak producent oferował równolegle obydwie wersje jako części zamienne.
Rozwiązanie
Jeżeli w naprawianym wahaczu zamontowana jest jeszcze pierwsza, metalowo-gumowa wersja tulei, SWAG zaleca wymianę na zmodyfikowaną wersję hydrauliczną. W takiej sytuacji SWAG sugeruje jednoczesną wymianę obydwu tulei wahacza zawieszenia, co poprawi charakterystykę zawieszenia w zakresie hałasu, drgań oraz uciążliwości pracy.
Więcej informacji technicznych można znaleźć na stronie partsfinder.bilsteingroup.com.
Komentarze (0)