Części i regeneracja

Części i regeneracja

wczoraj  19.03.2025, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Wadliwy zawór rozprężny
Strona 2 z 2

Artykuł powstał na podstawie doświadczeń specjalistów od układów klimatyzacji z wieloletnim doświadczeniem, inżynierów jakości firmy Nissens oraz trenerów technicznych, zaangażowanych w dzielenie się najlepszymi praktykami z zakresu usług klimatyzacji.

Więcej informacji technicznych oraz danych kontaktowych można znaleźć na stronie internetowej www.nissens.com. Zachęcamy ponadto do zapoznania się z poradami Nissens na witrynie https://support.nissens.com/, gdzie znajduje się wiele materiałów technicznych, porad i filmów instruktażowych.

GALERIA ZDJĘĆ

Wiele pojazdów nowej generacji wykorzystuje zaawansowane systemy HVAC oparte na rozwiązaniach pomp ciepła z kilkoma zaworami sterowanymi elektrycznie, zarządzającymi pracą systemu w różnych trybach. Aby uzyskać optymalną pracę układu klimatyzacji, zawór TXV jest sterowany sygnałem elektrycznym, a jego dysza ma kształt klina, dlatego umożliwia bezstopniową regulację przepływu czynnika w zakresie od 0 do 100%
Zanieczyszczenia i ścier wewnątrz zaworu rozprężnego (TXV). Zanieczyszczenie układu, dodatki, zużyty wkład osuszacza, opiłki z zatartej sprężarki klimatyzacji, niewłaściwe płukanie – wszystko to może doprowadzić do wewnętrznego zatkania zaworu
Poważna awaria sprężarki klimatyzacji, zatarcie. Nieprawidłowe smarowanie spowodowane przegrzaniem, rozcieńczeniem oleju lub nadmiernym zanieczyszczeniem. Wszystko można powiązać z wadliwym TXV

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony