Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions wprowadził zmiany na opakowaniach swoich produktów. Wyraźne oznakowanie kodem QR Schaeffler One Code gwarantuje, że warsztaty zobaczą kod przed przystąpieniem do naprawy, wraz ze wszystkimi powiązanymi informacjami dotyczącymi produktu na portalu REPXPERT. Ponadto warsztaty mogą teraz zbierać znacznie więcej punktów bonusowych, ponieważ program bonusowy REPXPERT został rozszerzony o wszystkie produkty znajdujące się w portfolio Schaeffler.
OneCode: Cyfrowy klucz do świata usług Schaeffler Schaeffler OneCode zapewnia bezpośredni dostęp do informacji o produkcie za pośrednictwem kodu QR na opakowaniu. Znacznie upraszcza to codzienną pracę warsztatu naprawczego, ponieważ za pomocą jednego skanu z poziomu smartfona dostępne są istotne dla naprawy, stale aktualizowane informacje o ponad 40 000 produktów Schaeffler. Bez względu na to, czy dotyczy to katalogu dostępnych części, danych technicznych czy narzędzi specjalnych. Szczególnie przydatne: ponieważ Schaeffler OneCode zawiera indywidualny numer seryjny elementu, można w czasie rzeczywistym zweryfikować, czy jest to autentyczny produkt Schaeffler. Wreszcie, portal warsztatowy Schaeffler REPXPERT oferuje dostęp do szerokiej oferty szkoleń i kursów.
Punkty bonusowe: Teraz dostępne dla wszystkich produktów Schaeffler
Zmiany dotyczą nie tylko samych opakowań. Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions rozszerzył również program bonusowy REPXPERT. Wcześniej punkty bonusowe były dostępne wyłącznie dla zestawów naprawczych i narzędzi specjalnych, natomiast teraz wirtualne punkty warsztaty otrzymują za każdy produkt Schaeffler i mogą je wymieniać na atrakcyjne nagrody. Wystarczy tylko zarejestrować się w programie, zeskanować kod Schaeffler OneCode i zbierać punkty bonusowe.
- Znaczenie opakowań jest często niedoceniane. Dla nas jest to jeden z najpotężniejszych sposobów komunikacji z warsztatami - wyjaśnia Sven Olev Müller, Dyrektor Działu Vehicle Lifetime Solutions Schaeffler REPXPERT. - Dlatego też rozwinęliśmy nasz projekt opakowania, aby zaoferować mechanikom jeszcze większą wartość dodaną w ich codziennej pracy. Z jednej strony, poprzez znaczne przyspieszenie procesów naprawczych. Z drugiej strony, ponieważ każdy pojedynczy skan jest teraz wart dodatkowych punktów. Zgodnie z naszą misją, napędzamy cyfrową transformację na rynku części zamiennych, zwiększając konkurencyjność warsztatów, a także zmniejszając nasz wpływ na środowisko - ponieważ możemy zrezygnować z dodatkowych, papierowych kuponów do naliczania punktów bonusowych.
Komentarze (0)