Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  25.04.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Większa oferta części do sterowania układem sprzęgła

Valeo uzupełniło swoją ofertę o 283 nowe referencje pomp sprzęgła (CMC) i siłowników sprzęgła (CRC). Są to referencje o znacznym potencjale do bardzo popularnych samochodów. 

Europejski park samochodowy liczy obecnie ponad 350 mln samochodów osobowych, z których ponad 75% (260 mln) to pojazdy wyposażone w hydrauliczny system sterowania sprzęgłem (układy półhydrauliczne lub w pełni hydrauliczne). Rynek rozwiązań “hydraulicznych” stale rośnie, jako że stale rośnie także popyt na nie ze strony producentów samochodów.

Wprowadzone przez Valeo nowości znajdą zastosowanie w takich samochodach jak: 

VOLKSWAGEN Polo 1.2 12V (CRC & CMC), Golf V1.9 TDI (CMC & CRC), Golf IV 1.4 16V (CMC & CRC), Passat Variant 2.0 TDI 16 V (CMC), CITROËN Xsara oraz Picasso 2.0 HDi (CRC), C3 I 1.4 HDi (CRC), OPEL Corsa D 1.3 CDTI (CMC), Astra G Hatchback 1.6 16V (CMC), PEUGEOT Partner Box 1.6 HDi 16V (CRC), 208 2.2 HDi (CMC), 207 1.4 HDi (CRC), FORD Fiesta V 1.4 TDCi (CMC), MERCEDES C-class C 180 (CMC & CRC), Sprinter 3.5-t Platform (CMC) oraz wiele innych. 

Valeo dzięki przejęciu firmy FTE, która jest liderem w obszarze hydraulicznych siłowników sprzęgieł, jest obecnie w stanie zapewnić 87% pokrycie zapotrzebowania europejskiego parku samochodowego w tym zakresie. Portfolio pojedynczych komponentów Valeo w tej kategorii liczy ponad 600 referencji i obejmuje koncentryczne łożyska wyciskowe (CSC), pompy sprzęgła (CMC), siłowniki sprzęgła (CRC) oraz przewody. Jest to obecnie najszersza oferta produktów tej kategorii na rynku posprzedażowym. 

Rozwiązanie "All-in-One Box" z myślą o warsztatach

Valeo równolegle rozszerza asortyment produktów hydraulicznego sterowania sprzęgłem dostępnych jako pojedyncze elementy, ale także w wygodnych zestawach "All-in-One Box". Kompletne zestawy do wymiany sprzęgła zawierające koncentryczne łożyska wyciskowe (CSC) są dostępne w trzech wariantach:

  • Valeo FullPACK DMF™ : pełny zestaw naprawczy zawierający koło dwumasowe, sprzęgło oraz CSC,

  • Tradycyjne sprzęgło Valeo KIT3P: kompletne zestawy naprawcze zawierające sprzęgło oraz CSC, 

  • Valeo KIT4P™: kompletny zestaw konwersyjny z koła dwumasowego na koło sztywne, zawierający sztywne koło zamachowe, sprzęgło oraz CSC.

Rozwiązania “All-in-One Box” zostały zaprojektowane z myślą o warsztatach. Trzy kluczowe korzyści z punktu widzenia przedstawicieli warsztatów to: 

  • Ułatwiona identyfikacja części, gdyż jedna referencja odnosi się do wszystkich 3 elementów sprzęgła,

  • Wszystkie elementy zestawu są kompatybilne – mniejsze ryzyko reklamacji,  

  • Przewaga cenowa w porównaniu z kupnem poszczególnych elementów osobno. 

Tagi: Valeo,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony