Zimowe miesiące pozostawiły po sobie brud nie tylko na dywanikach w samochodzie, lecz także na filtrach nagromadził się brud i nazbierało się sporo soli, którą były posypywane jezdnie. - Kierowcy nie powinni ograniczać się teraz tylko do wymiany filtra powietrza silnika - mówi Eugen Koch, kierownik ds. zarządzanie produktem w firmie MANN-FILTER. - Na początku sezonu pylenia roślin również filtr kabinowy w kokpicie może nie funkcjonować optymalnie. Zatem na wiosnę i ten filtr należałoby wymienić. Regularna wymiana filtra kabinowego nie tylko chroni kokpit samochodu i jego użytkowników, ale ponadto zapobiega trwałemu uszkodzeniu delikatnego układu parownika układu klimatyzacji. Chroni ona również wentylator. Na drodze powietrza obiegowego nie występują żadne przeszkody i może ono równomiernie rozchodzić się po całym kokpicie.
Kolejna zaleta, nowy filtr kabinowy w kokpicie skutecznie chroni kierowcę i pasażerów przed reakcjami alergicznymi w czasie sezonu pylenia roślin.
[img_full]7033|7207[/img_full]
- Załzawione oczy, bóle głowy i katar mają, jak wiadomo, negatywny wpływ na zdolność koncentracji i zwiększają ryzyko wypadku. Regularna wymiana filtra kabinowego każdego roku lub po przejechaniu 15000 km jest skutecznym antidotum na tego rodzaju dolegliwości – podkreśla Eugen Koch.
Firma MANN-FILTER dostarcza do wszystkich modeli samochodów dwie wersje filtra kabinowego na wymianę o jakości produktu do montażu pierwotnego. Filtr cząstek stałych filtruje z zasysanego powietrza takie cząstki stałe jak kurz, pyłki roślin oraz sadza z silników wysokoprężnych. Filtr łączony posiada ponadto dodatkową warstwę z aktywnego węgla, która niemal w stu procentach wychwytuje także szkodliwe gazy, takie jak ozon, tlenek azotu, węglowodory i dwutlenek siarki oraz nieprzyjemne zapachy.
[img_full]7033|7205[/img_full]
Filtr kabinowy firmy MANN-FILTER: Regularna wymiana filtra kabinowego w kokpicie chroni użytkowników pojazdu przez nieprzyjemnymi zapachami i stałymi cząstkami w zasysanym powietrzu, takimi jak kurz, pyłki roślin oraz sadza z silników wysokoprężnych.
Komentarze (0)