Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  25.11.2017, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 4 minuty

Wymiana paska rozrządu w Fiacie 500 1.2 l [PORADNIK]
Strona 2 z 2

9. Zdemontować blokady i wskaźnik, następnie usunąć podpory i zamontować elementy w odwrotnej kolejności.

10. Zamontować: osłonę paska rozrządu, koło pasowe wału korbowego (moment dokręcenia śrub 25 Nm), zespół paska pomocniczego, śruby mocowania silnika i mocowanie silnika, wąż wlotu powietrza do obudowy filtra powietrza, obudowę filtra powietrza, pokrywę silnika, osłonę dolną silnika, prawe przednie koło, osłonę błotnika.

11. Zapisać wymianę oryginalnego paska rozrządu ContiTech na dostarczonej naklejce i umieść ją w komorze silnika. (Zdj. 13).

Uruchomić silnik lub wykonać jazdę próbną.

Użyć płynu chłodzącego zgodnego ze specyfikacją producenta pojazdu, napełnić układ chłodzenia, odpowietrzyć układ i sprawdzić szczelność. 

Komentarze (2)

dodaj komentarz
  • ~ FiatPunto com pl 2 21 dni temuocena: 100%  Procedura BŁĘDNA! Zmiana napięcia paska zmienia też ustawienie rozrządu, blokady NIE będą pasować po zmniejszeniu napięcia z max na prawidłowe (zgrane widełki). Wszyscy bezmyślnie robią "poradniki" na podstawie "eLearn" (tam jest ten błąd). Później wysyp niekumatych, co się dziwią, skąd P0016 po wymianie paska... Po konkrety zapraszam na forum FiatPunto (o zmiennych fazach też jest mowa).
    oceń komentarz 1 0 zgłoś do moderacji
  • ~ picio 1 ponad rok temuocena: 43%  Pokazujecie poradnik super a co z kołem zmiennych faz rozrządu (wariator) opis wymiany jest bardzo skrócony i nieodpowiedni a później domorośli janusze biorą się za robotę i dupa silnik chodzi ale jakoś kulawo prawda nie pokazujcie takich bzdur
    oceń komentarz 3 4 komentarz zgłoszony do moderacji
do góry strony