Zawór EGR 7.04493.17.0 może być montowany tylko pod napięciem, w przeciwnym razie podczas montażu może dojść do jego uszkodzenia!
Wydaje się, że zawór nie pasuje lub można zamontować go jedynie siłą?
- Przed montażem należy połączyć wtyk elektrycznego złącza z wtyczką obudowy zaworu EGR.
- Podłączyć do pojazdu odpowiedni tester silnika.
- Wybrać funkcję serwisową „Wymiana zaworu EGR“. Zawór EGR jest zasilany napięciem. Można to poznać po tym, że talerz zaworu (na dole) zostaje lekko wciągnięty w obudowę.
- Dopiero teraz można wmontować zawór EGR do modułu
Gdy zawór EGR nie znajduje się pod napięciem, jego przekładnia znajduje się w pozycji końcowej. Siła działająca podczas montażu przez talerz zaworu może uszkodzić przekładnię.
Pojazdy: BMW 1.5/1.6/2.0 l diesel
Model: F10, F11, F20, F21, F22, F23, F25, F26, F30, F31, F32, F36, F45, F46, F82, F83
źródło: MS Motorservice
Komentarze (1)